Zo vroeg viel alles mee want ik was pas om kwart voor 11 binnen, omdat we onze overstap hadden gemist :+
Maar was wel een geniaal feest zeg, man man man.
En wat een rare blikken toen m'n maat en ik in het oranje over het station hier liepen
Haha wij stopten op de terugweg bij een tankstation. Stond een agent binnen raar te kijken, die vrouw achter de balie; Ja je maakt hier van alles mee :#
Haha heerlijk, wij moesten eerst met de bus naar Schiphol omdat vanaf daar de eerste trein vertrok.
Die bus chauffeur schoot ook in de lach, allemaal scheve vercrackte bekkies die instapte :+
Al die buitenlanders op Youtube, looks like shit blablabla
Volgende keer ben ik er sowieso weer bij, dit was toch wel HET indoorfeest van het jaar tot nu toe voor mij.
Wauw wat een geweldige aftermovie van een nog epischer feest :love:
Al die buitenlanders op Youtube, looks like shit blablabla
Volgende keer ben ik er sowieso weer bij, dit was toch wel HET indoorfeest van het jaar tot nu toe voor mij.
Die buitenlanders snappen er geen fuck van. Maar goed dat ze er ook zo goed als niet waren. HELDENFEEST was het! Al had er wel afgesloten mogen worden met hardcore (mental theo & charley lownoise was helemaal baas geweest, maargoed )
Radical mag van mij elk feest wel afsluiten :love:
Maar met hardcore op een hardstyle feest afsluiten hoeft van mij ook niet zo hoor, als ik hardcore wil horen pak ik wel een hardcore feestje mee
Al leek Radical Redemption VS Titan op Knockout ook meer op hardcore dan wat anders 9||6
Radical is gewoon een keiharde eindbaas! Ik ga me ff klaar maken voor een avondje Adaro, Titan, G4H en Partyraiser :# Alhoewel ik bij die laatste al weg ben denk