Haha Pim nog bedankt voor je gepimpte tekening over waar we de auto het beste konden parkeren. Ideale plek en zo weg :#
Was weer mooi feestje mannen. Alleen wat ging ik deze keer vies hard op 2 supermans en een mario bullit, die kilo's die eraf vliegen begin ik nu wel te merken :# Hahaha maatje van me die erbij was dacht heel de tijd dat ik z'n vriendin was zodra die zn ogen dicht deed zat die mn armen te strelen en dan deed ie z'n ogen op en schrok die ooow dacht dat je m'n vriendin was
Het was gruwelijk dik! Zo goed als de hele nacht bij Adaro staan rammen. Was alleen wel behoorlijk warm, en ik ging van 2,5 nintendo echt snoeiiihard Supervet ook dat Radical Redemption nog even kwam draaien 8)
Jezus! wat een feest! 2,5e android verder en begonnen met een hele, kan ik concluderen dat ik de hele nacht zo ongeveer super wous op me benen heb gestaan.
Heb tot 3 uur ong links vooraan bij het hek gestaan. heb nog goed om me heen gekeken en wat rondjes gelopen, heb niemand van jullie gezien eigenlijk, daarna zijn we naar achter gestaan voor de vip tribune. beviel toch een stukje beter.
Za bij Frenchcore svp geweest. Begin v/d avond tot halverwege is leuk, maar erna.. om 01.00u zat de bpm al op 210 8P
Frenchcore vind ik best leuk, maar niet voor een hele avond ben ik achter gekomen. Teringjantje zeg.
Zag op fb dat loudness bijna uitverkocht is. Beetje jammer dat niemand van ons gaat. Hetzelfde geldt voor qlimax (bazen line-up trouwens)
Misschien do as naar noctural in de lotto arena, za mss xxlerator of toch nirvana of noise (grote kans dat het beide niet wordt :'))
Niels wil je meerijden naar Loudness? Ik wil ook graag maar niemand van die mietjes hier uit de buurt wil gaan :L Als ik de waggie mee kan pakken wil ik je best oppikken?
Ik heb me prima vermaakt zaterdag. Kan niet zeggen of t een goed feest was. Want heb alleen maar staan chillen en dwalen :X De complete lineup is aan me voorbij gegaan heb echt alles gemist 1.5 lambo en ik was zo koekwaus als maar kan.
kga nu weer een tijdje nuchter feesten. En ik denk dat als ik goed los wil gaan ik gewoon pep pak ipv X. Vind t echt zonde. Thrillo en penoze zijn compleet aan me voorbij gegaan ....
Ik heb me prima vermaakt zaterdag. Kan niet zeggen of t een goed feest was. Want heb alleen maar staan chillen en dwalen :X De complete lineup is aan me voorbij gegaan heb echt alles gemist 1.5 lambo en ik was zo koekwaus als maar kan.
hahaha
Pep vind ik niet zo relaxed. Van x heb ik meer energie, van pep kan ik alleen niet slapen :')
@ Bart, dan sla ik over. 30 nov hee hoo roepen in Antwerpen Vrienden willen wel naar Pandemonium, maar hm, tjsa..
@ Erwin, qlimax line up vind ik nu beter dan voorgaande jaren. Al was die van vorig jaar ook zeker niet slecht. (AOF & mad dog maken veel goed btw :+)
Pandemonium is wel lachen hoor, maar ik ben niet meer zo van die snoeiharde hardcore terror en early. Vind het leuk voor een uurtje ofzo en dan vind ik het wel weer goed geweest. Eerst volgende feestje word Rauw op je dak dan Qlimax en Rebellion. Als die Rebellion site het godver eens doet score ik ff kaarten :+
Ach op de rest ga ik ook wel los. Extra nintendo achterover tikken en gaan met die banaan En bij team Red dan volledig uit m'n plaat :# Minus Militia moet ik mee maken :~
Alsof je je niet vermaakt als de andere teams draaien :+
Ik ga ook voor Minus Militia, dat word aardig episch volgens mij.
Zodra de vvk begint maar gelijk bestellen