Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

hehe :P

Vorig jaar niet geweest ivm buitenlandavontuur, jaren ervoor wel gegaan en elk jaar werd het beter en beter. Hoorde dat het vorig jaar ook weer super was. En idd, 20 min rijden, geen moeilijke keus dus :#

Fuuuuuuuck dat nieuwe album van eindbaas Radical Redemption word wel zo gigantisch vet he, denk dat ik met een omweg naar huis rijd om hem helemaal te luisteren zondagochtend :~

[video=youtube;oN77cGxbCwc]http://www.youtube.com/watch?v=oN77cGxbCwc&feature=c4-overview&list=UUf6dqJNzhNIygOsM9xgSPGg[/video]

Dat kan ook niet anders dan een bazenfeest worden hoor. Of het moet een schijtlocatie zijn, maar zelfs dan eigenlijk niet :+
Alleen even kijken hoe ik dan in hemelsnaam thuis ga komen, want met de trein heen is allemaal leuk lief en aardig, maar op dat tijdstip rijden er geen treinen terug. Ook geen auto tot mijn beschikking, en slapen op het station is ook niet echt een optie... Ach dat zijn zorgen voor later }:O

Rauw op je dak word erg vet Indd!
Gaan er nog mensen naar xxlerator outdoor 10 mei 2014. In bussloo, mooi thuis feestje. Lekker met de fiets. As zaterdag via slam fm kaarten te koop met 10 euro korting.

Ja zit nog te twijfelen, Niels. Dag erna ook Loudness meepakken en heb deze maand elk weekend minimaal 1 feest. Dit weekend staan er ook 2 in de planning, jump tek feestje in de kroeg hier en morgen dan Rauw op je Dak. Maar als er nog iemand hier van het dorp gaat en ik kan meerijden ben ik er ongetwijfeld bij :+

Hahaha ik zei nog score die kaarten nou Pim, maar luisteren ho maar :+ Zal eens kijken of er iemand hier in de buurt vanaf wil voor je

Morgen voor het eerst sinds tijden weer eens aan de pep ben benieuwd hoelang ik nu weer wakker ga blijven :+

Rauw op je dak is me toch een beetje tegen gevallen. Sfeer en alles was super. Maar t geluid kon me niet echt raken. Ging wel als een speer op die gele kogeltjes. Dus heb het goed naar me zin gehad. Ook Bart nog even snel gesproken.

Ja geluid was niet optimaal, toch zeker niet tijdens Radical z'n album showcase. Maar wat een vette sfeer hing er, iedereen ging helemaal uit z'n plaat. Snoeihard lopen knallen van begin tot eind, in mijn ogen een topfeest al lees ik op Partyflock hele andere verhalen 8P Pep viel bij mij ook erg goed, paar mooie dijken voor ik naar binnenging, binnen niks gepakt en gewoon geslapen toen ik thuis kwam :winner:

Je stond in iedergeval goed vrolijk te kijken toen ik net binnen was:p

Geluid stond waarschijnlijk zacht ivm. Gezeur met geluidsoverschreiding op thrillogy. Heeft in de krant gestaan etc.
Ik heb me prima vermaakt. Heerlijk feestje. T knalde zo gruwelijk hard bij theracords damn..

Back