This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Zo, ik lig in bed! Was een geslaagd dagje! Moest er wel ff goed in komen maar uiteindelijk prima vermaakt. Forummeet was wel tof!

Ohja.. forummeet.. 8P

Ik wilde gister even water halen en dacht dat ik m'n muntjes pakte en brak zo mijn rijbewijs doormidden :+

Ja die blue was niet normaal warm inderdaad. Werd gewoon ff zwart voor m'n ogen x|

Zo, bij mij ook. Precies bij g4h. Ik was bang dat ik nok ging, zo warm. Thank god dat het zo snel leeg was, ik had echt frisse lucht nodig 8P

Ik begrijp trouwens nog steeds niet waar jij ineens vandaag kwam

Was echt mooi toen G4H kwam draaien. Heel die tent liep knettervol, en na dat half uurtje liep 't compleet leeg, was bijna niemand meer 8P

mooi he ^^

Ik heb zeker 3uur in de brown gestaan. Wat was dat vet zeg! En een sfeer daar.. ^^
Om over donderdagavond en vrijdag(nacht) nog maar te zwijgen... Op vrijdag de gold met darkraver invites was net pussylounge

De silver en uv niet gezien trouwens. Ja, donderdag toen ik ff een rondje op het terrein ben gaan lopen. Crewbandje is heilig! Backstage geweest bij q-dance radio (en nog geinterviewd met mn wappie harses 8P Zal niet veel zinnigs uit gekomen zijn ) backstage bij de black & grey.
Hoorde pas gisteravond dat je met dat bandje ook gratis drank kon krijgen -__-

Mensen op die camping zullen wel lekker wakker zijn geworden met dat takkeweer vanochtend :#

Viel achteraf nog wel mee.. Je moest alleen uitkijken voor vliegende tenten
Die camping was een grote apotheek. gisteravond om 3uur gingen er nog pillen en lijntjes pep naar binnen 8P De een nog vager dan de ander.

Ik kwam van vooraan ff bier halen toen kwam ik Roy en Tony nog tegen. En daar stond jij ineens met je zonnenbril

Zo, bij mij ook. Precies bij g4h. Ik was bang dat ik nok ging, zo warm. Thank god dat het zo snel leeg was, ik had echt frisse lucht nodig 8P

Ik kreeg inderdaad ook al vlekken voor m'n ogen x|

Na 't feest ook nog een leuke gehad trouwens, de buschauffeur zei dat ie na de tijd bij de kiss&ride zou staan omdat we dan sneller weg konden. Nou prima, wij dat hele tering eind sjouwen, voetgangersbrug over en alles, staat die bus daar niet .

Wij bellen naar Eventtravel {!, blijkt dat de bus ergens links van de gewone busparkeerplaats staat :|.

En ik had al amper genoeg kracht in m'n benen om het tot de uitgang te halen :+.

Heb tot 3uur rond gedoold in de 24u tent op de camping. Kreeg allemaal smsjes van vrienden die allemaal vast stonden op de parkeerplaats :+

Ik heb 2 uur naast de auto liggen slapen, wij gingen pas om 2 uur in de auto en toen konden we gelijk beetje doorrijden. Iedereen stond maar te pushen om door te rijden. Had weinig nut gezien we helemaal achteraan op het terrein stonden :+

Ik was op dat moment gefascineerd door al het vuurwerk dat de lucht inging. En ik was de bob kwijt dus dat gingen we sowieso niet redden :+

Ideaal, wij hadden zon buspiloot die lekker achter de rest bleef staan ipv ff achteruit en afsnijden:+.. Had knallende koppijn, gingen ze nog ff lekker die cd van defqon draaien, dacht dat ik gek werd.. Uiteindelijk half 4 thuisx|

3 dolle dagen gehad P8 op Defqon was wel top! Lig nu nog lekker te chillen in Landalparks morgen weer richting limbo land op na de volgende

Mooie verhalen hier

Is dus toch nog wat van de meet terechtkomen zo te lezen! Zodra ik binnen ben is het tijdsbesef weg dus ik spreek tegenwoordig nooit meer met iemand af Iedereen kijkt toch dwars langs en door elkaar heen..

Wij hadden iemand meegenomen voor de eerste keer en die ging ff zeiken.. Dus wij wachten zegt iemand opeens: zullen we gaan? Dus wij zo lopen roept iemand ineens: hé, waar is daniel? Waren we hem compleet vergeten en zijn we gewoon verder gegaan. Stond ie daar in zn 1tje voor de eerste keer op zo'n feest Was niet zo blij geloof :+

Anyway, blue was echt teringwarm dat ik dacht dat ik van mn stokkie ging.. Buiten had ik het gewoon echt koud daarna, niet normaal hoe erg t daar was.. Verder prima feestje, maar de afsluiting was echt triest :X Coone.. rot op joh :L Wel lekker snel thuis, gewoon flink afgesneden over het terrein en daar de weg opgedraaid. Waren met 20min. al van het terrein af en op naar de snelweg.. Liep echt geniaal

Achja, gewoon een lolletje van maken en met iedereen beetje ouwhoeren die ook vast staat.. Lachen toch!
Zondag 00.00 ging het licht uit!

:W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GUOLQn9EbeE"]ZATOX - D.E.C.I.B.E.L. ( OFFICIAL DECIBEL ANTHEM 2012 ) - YouTube[/ame]

defqon goed bevallen dus.

2 weekjes dreamfields
dan 15 juli matrixx @ the park

ground zero, Qbase, en miss nog dominator

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0eo0ggPFdyY"]Q-BASE 2012 Trailer | 08.09.2012 | Airport Weeze - YouTube[/ame]

Status
Not open for further replies.