This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
U2 is kut man. Je moet de allerlaatste tent hebben, rechts naast Baja. Was vroeger de Copa Cabana, ben vergeten hoe 't nu heet

Zona
Idd goed vermaakt. Maar u2 zit naast slam cafe waar al me maten zaten. En bij u2 was de codka redbull in de aanbieding dus kon er altijd snel ff naar binnen huppelen

kwam ik de eerste avond in me eentje buiten rollen. Al me maten waren al naar het hotel en ik maar zoeken met me zatte kop

Wel nasty als je enigste in groep bent die hardstyle leuk vind

Ach ik zit er niet mee hoor
Ga altijd met me vriendin en 1 of 2 andere vrouwkes uit het dorp hier naar feesten. De rest van mijn vriendengroep is allemaal niet zo van hardcore en hardstyle. 1 keer per jaar doen ze weleens gek en gaan ze mee naar BV thrillogy ofzo. En kom altijd genoeg bekende uit de buurt tegen op feesten, tijdens mijn vele rondjes loop sessies:+: en

Edit: PLant met je vette gun haha

Last edited:
Ga zelf al een jaar of 8 een aantal keer per jaar naar een feestje. Tegenwoordig bestaat de groep al uit een man of 30 terwijl we eerder met 4 a 5 man gingen.

Ja hier ook, altijd wel een bus vol met bekenden die gaat wanneer ik nu naar een party ga !

edit: @ bart, haha de hele zondag op solar mee rondgelopen, iedereen nat spuiten haha

Hier verschild het nog al, maar je krijgt idd telkens meer vrienden zeg maar die wel mee willen.

Gaan er ook nog mensen naar Q base? Toch 1 van de vetste feesten vind ik.

Ik ga wel dit jaar! En van die groepen is idd zo, heb verschillende mensen/groepen waarmee ik naar feesten ga

Qbase ook present, ben de week erna jarig en krijg kaartje van me vriendin en vriendin daarvan daar ik altijd mee naar feesten ga

ik ook aanwazig op qbase.. wel balen.. vorig jaar hadden we een hostel op Weeze.. 2 maanden geleden weer proberen te boeken.. alles vol :|

Ik ben aanwezig op decibel en x-qlusive italy..

Ik was van plan maximaal te gaan op decibel, heb ik donderdag een behoorlijk belangrijk assessment waar vooral denkwerk bij komt kijken.. :r Echt zeer klote, als ik maximaal ga ben ik vaak wel even uitgeschakeld.. Nu moet ik dinsdag/woensdag echt goed oefenen, maarja, met de dinsdagdip zie ik dat niet echt gebeuren (tenzij ik rustig aan doe..) Mooi klote dus..

Hier van het weekend ook maar kaartje Q-base gehaald. -:-
Alleen door paar afhakers geen Landal in de buurt meer, dus wordt ws trein of bus. Zie daar nu al tegenop...

Niemand hier met 2 plekjes vrij in de auto naar Utrecht of R'dam?

Status
Not open for further replies.