Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Dat er aan de rechterkant van je vinger geen gevoel zit komt waarschijnlijk omdat er een zenuw is geraakt.
Zelfde probleem gehad op ongeveer dezelfde manier8P
Alleen had ik ook een pees doorgesneden. Kwestie van paar dagen rusten en het gevoel komt wel weer terug.

Een kapotte zenuw is niet een kwestie van rusten,. ik zou er maar mee naar het ziekenhuis gaan als ik jou was;) heb ik ook xtje gehad,. had voor 80% me pees door,. en dan heb je een toch wel lange herstel ;)

Een kapotte zenuw is niet een kwestie van rusten,. ik zou er maar mee naar het ziekenhuis gaan als ik jou was;) heb ik ook xtje gehad,. had voor 80% me pees door,. en dan heb je een toch wel lange herstel ;)

Bij mij was de zenuw ook door. En mijn duim lag open tot op het bot en dus ook en zenuw en pees door gesneden. Lang herstel klopt inderdaad is nu 3 maanden geleden dan ik ben geopereerd en kan mijn duim nogsteeds niet buigen omdat mijn pees is verkleefd.

Maar ff ontopic, Wie heeft er zin in qbase :D

Ik ook wel, moet alleen even kijken hoe ik financieel zit :rolleyes:

Doe verdomme niks anders dan vaste lasten en rekeningen betalen.

Hier ook zin in Q-base! Ook in Thrillogy trouwens. :)
Beide sowieso present.

Ff kijken of Beter kom je niet vs. Slaves to the rave en A2-records Label Night nog gaan lukken in Eclipse (Outland).

Hardcore 2 the bone ben ik ook sowieso bij trouwens in Off_Corso. :)

Allemaal aftellen nog dus. :P

Ik ook wel, moet alleen even kijken hoe ik financieel zit :rolleyes:
Doe verdomme niks anders dan vaste lasten en rekeningen betalen.

Same shit hier.
Ik heb iig nog een kaartje voor mysteryland kunnen fixen. Daar lekker volledig van god los gaan :D En Q-base moet ik nog halen... maar dat is toch nooit uitverkocht.

XQ maar wel snel kopen, want die zullen ook wel hard gaan.

Hier ook zin in Q-base! Ook in Thrillogy trouwens. :)
Beide sowieso present.

Ff kijken of Beter kom je niet vs. Slaves to the rave en A2-records Label Night nog gaan lukken in Eclipse (Outland).

Hardcore 2 the bone ben ik ook sowieso bij trouwens in Off_Corso
. :)

Allemaal aftellen nog dus. :P

Dat klinkt als 't betere werk. Ik wilde ook naar BKJN maar om nou alleen te gaan.

Goed dagje gehad @ decibel.. Begon al klote, want stond in de file. Uiteindelijk om 3 uur geland en snel naar binnen gegaan.. Wezen knallen tot 11 uur en prima vermaakt.. Had 1 moment ff een kutmomentje, maar dat was gelukkig weer snel verholpen :)

Vond het jammer dat er ineens 10 years of decibel werd gedraaid ipv dat alle stages afgegaan worden.. Maja goed..
Vervolgens met de terugreis ook een drama gehad, heb van 12 tot 2 stil gestaan op het grasveld om vervolgens om half 4 thuis te komen.. Dat was wel gaar zeg, dat heb ik nog nooit meegemaakt.. Hoe dan ook, prima dagje zo :)

Dat klinkt als 't betere werk. Ik wilde ook naar BKJN maar om nou alleen te gaan.

Beetje same prob hier. :P Degenen die het wel mooi vinden kunnen niet, de rest vindt het te hard gaan. :L

Gaan mensen hier welleens alleen eigenlijk? Ik ken wel een paar die het welleens gedaan hebben en die hadden wel altijd een mooie avond. :P
Nooit gedaan zelf, maar kan me goed voorstellen dat het nog best prima kan zijn. :)

Nja Outland (eclipse) zou voor mij geen probleem zijn om alleen te gaan ik woon er drie koprollen vanaf. Maar naar n groot feest, hoewel ik super spontaan ben en met iedereen en alles praat is t imo niet verstandig. Als k n paniekaanval zou krijgen heb k niemand die er van weet en zit in mn eentje te spacen. Of ik moet iemand hebben die ik daar ontmoet die ik ken, dan zou 't wel kunnen.
Ook meteen de reden waarom ik altijd zo nuchter ben als wat, op decibel kreeg k n biertje van n gast maar die was nogal in zn eigen wereldje, dus meteen 'oeps' laten vallen :+. Heerlijk aan de ijsjes gezeten en water gedronken, ik ben zo ghetto :D

Kan me idd wel voorstellen dat het idee dat je dan geen "escape" hebt en ook niemand om op terug te vallen niet echt relaxt is.

Ik tik wel altijd een paar biertjes weg vantevoren of ter plaatse. Moet toch altijd ff in de partyrush zien te komen en dat duurt gewoon ff. Als de muziek en sfeer goed zijn dan kan ik ook net zoveel lol hebben nuchter daarna.
Doorzuipen en HS/HC werkt toch niet echt bij mij, dat gaat als een blok beton op mijn maag liggen op een gegeven moment...

Vroeger veel DNB en Dubstep feestjes in 'andere sfeeren' meegemaakt maar het is gewoon niks voor mij, en idd drank op hebben en stampen lijkt me ook geen combo. Heb ook behoorlijk wat mensen zien kotsen en vallen :+

. Heerlijk aan de ijsjes gezeten en water gedronken, ik ben zo ghetto :D

Altijd lekker in de zon, een raket :winner:
Had op het laatst nog 1,5 muntje over dus wilde er nog 3 halen voor mij en de 2 mede feestgangers maar helaas op :(

DNB kan ook wel knallen, maar dubstep en mainstream DNB vind ik niet lekker dansbaar. Dat is 1 beweging per 2 beats en dat gaat me gewoon te sloom.

Ik moet me gewoon goed uit kunnen leven en mijn tong op mijn tenen hebben hangen, dan vind ik het mooi. :P

Wie gaat er nou ook naar Pussylounge in 013 :D?

Ik had echt nog rond half 11 een raketje weten te bemachtigen :P Dansen ermee is alleen irritant, maar had ook mn sigaretten in mn hand en mn zonnebril. Heb het zo erg naar mn zin gehad, als k die filmpjes kijk dan wil ik zo graag terug!

Wss wel aanwazig bij Pussy lounge.

Laine precies hetzelfde hier , als ik de filmpjes zie wil ik terug.
Dat krijg je he als je alles in je hand houd. Flikker alles in een kluis wat ik niet nodig heb. Dus alleen telefoon en muntjes in me broekzak en voila.

Status
Not open for further replies.
Back