Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Tss als dat alles is.

Is wel kansloze sfeerverpesting natuurlijk, maar heb op genoeg feesten iemand helemaal lens getrapt zien worden door x aantal anabole mannetjes en dat is wel even wat anders dan dit geaai.

Ik weet niet van wat voor muziek je houdt, maar echt hard gaat het nergens. Verder 80% kans op de regen met de wetenschap dat de Q-dance-stage open air is en je voor een kaartje minimaal 75 betaalt...

(Je hoort het al, ik probeer vooral mijn eigen pijn te verzachten... :rolleyes:)

Ik weet niet van wat voor muziek je houdt, maar echt hard gaat het nergens. Verder 80% kans op de regen met de wetenschap dat de Q-dance-stage open air is en je voor een kaartje minimaal 75 betaalt...

(Je hoort het al, ik probeer vooral mijn eigen pijn te verzachten... :rolleyes:)

wel...

Tis dat de financiën het niet toe laten...

De muziek bevalt me sowieso.. Zit me meer in over de prijs van t kaartje idd, en dan nog eens de kosten qua eten en drinken zelf. Dan die regen er nog bij enz..

ik was afgelopen zaterdag 130 euro kwijt (excl. kaartje) :P daar zitten wel de kosten bij van het daarna nog opstap gaan in eindhoven

Misschien aanwezig daar gezien ik nog een flinke stapel munten van Outland heb liggen hier :p En er aardig wat bekende van me heengaan.

Ik wil ook, maar ga krachten en geld sparen voor Q-base denk ik. :) Bij Defqon voelde ik de Panic en Paul Elstak van de week ervoor ook nog in mijn benen. :P Maarja toen was ik ook nog zo dom om de avond ervoor te gaan zuipen omdat ik anders bang was dat ik van de zenuwen niet kon slapen. 8P
Resultaat was dat ik daar echt een enorme kater had.

Ik wil ook, maar ga krachten en geld sparen voor Q-base denk ik. :) Bij Defqon voelde ik de Panic en Paul Elstak van de week ervoor ook nog in mijn benen. :P Maarja toen was ik ook nog zo dom om de avond ervoor te gaan zuipen omdat ik anders bang was dat ik van de zenuwen niet kon slapen. 8P
Resultaat was dat ik daar echt een enorme kater had.
:D
Dat heb ik gedaan bij koninginnedag.. De avond ervoor tot zo laat zitten zuipen dat ik die zaterdag zo fokking verkouden was dat ik heel amsterdam heb onder zitten niezen.. Dat doe ik dus ook niet meer :P

Misschien aanwezig daar gezien ik nog een flinke stapel munten van Outland heb liggen hier :p En er aardig wat bekende van me heengaan.

Word dus toch Hardcore Italia. Stukje dichterbij en goedkoper. Kan het geld goed gebruiken de week erna :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Nbc5ehS9AlU"]Decibel outdoor festival 2011 official aftermovie - YouTube[/ame]

Last edited:
Zo'n ding met die lichtjes erin wat knipperde. Ookwel door kir en mij 'LICCHIE' genoemd. Thats how the Rotterdammers roll. Overigens gejat van n vriend van me die uit t niets met zo'n ding kwam.

Status
Not open for further replies.
Back