Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Wss wel aanwazig bij Pussy lounge.
Ja k had jou helemaal niet gezien joh op DB! Kwam ik Rick tegen 'Ja ik had Bartj net gezien' Eh oke. Douwe zei dat ook al :+
Ja de rest zat ook in mn zakken er was gewoon geen ruimte meer :P

Ja k had jou helemaal niet gezien joh op DB! Kwam ik Rick tegen 'Ja ik had Bartj net gezien' Eh oke. Douwe zei dat ook al :+
Ja de rest zat ook in mn zakken er was gewoon geen ruimte meer :P

Haha Douwe kwam ik bij de uitgang pas tegen. En Rick op het begin

1391882813_5_oOBT.jpeg
mocht je die rechter nou een keer tegen komen op een feest geef maar een brul :P

Wie gaat er nou ook naar Pussylounge in 013 :D?

ben 1 keer in de 013 geweest.... vond het echt een kut locatie.
altans die zaal dan, klein stuk normale vloer en de rest loop trapsgewijs omhoog.

niet mijn idng....

nou ik ben er met mn date uit :P
de 27e word geen fucking bastard maar earthquake.

Zo, mooi weekendje achter de rug! Jammer dat het zo snel voorbij gaat.

Vrijdag al lekker op tijd naar beeksebergen gegaan, na eten naar de pre party geweest. Niet te wild gedaan daar, lekker gespaard voor de zaterdag. Veel dachten er anders over daar, groot deel was al aardig van de kaart die avond.

Zaterdag begon al lekker met zonnetje, vol er tegenaan gegaan die dag. Was afentoe aan de warme kant. Vooral in de tenten, ff bij loudness vooraan gestaan. Leek wel een sauna daar :) Erg goed vermaakt op pussylounge en de main overigens! Verschillende bekende van hier nog ff gemeet.

Snachts nog after gehad in huisje, ff op bed gelegen maar vrijwel niet geslapen. Zondag maar wat rustiger aan gedaan op afterparty. Was toch wel aardig benauwd na de regenbuitje smorgens. Savonds nog bij bekende bij huisje langs geweest, waar ze nog volop bezig waren. Zijn er die er nooit genoeg van krijgen lijkt wel, niet te lang gebleven daar en lekker op tijd bedje in gedoken.

Was een top weekend, van mij mogen ze het volgend jaar weer doen :D

Ik zat me vanmorgen nog af te vragen of je wel geweest was, maar waarschijnlijk was je nog niet boven water ;)

Pff nogsteeds brak.. stuk van t feest gemist ivm wazigheid maar dit feest staat zeker op mijn nr 1 allerdikste feesten ooit! top sfeer, top mensen top preparty min puntje was alleen de heineken.

672360.jpg

@ preparty

Beetje same prob hier. :P Degenen die het wel mooi vinden kunnen niet, de rest vindt het te hard gaan. :L

Gaan mensen hier welleens alleen eigenlijk? Ik ken wel een paar die het welleens gedaan hebben en die hadden wel altijd een mooie avond. :P
Nooit gedaan zelf, maar kan me goed voorstellen dat het nog best prima kan zijn. :)

Ik heb wel eens een feestje in m'n eentje bezocht. Uiteindelijk kwam ik dan wel bekenden tegen.

Nadelen: saaie reis, er is niemand bij je als er iets gebeurd..
Voordelen: je raakt niemand kwijt, kan overal heen waar je wil zonder rekening te houden met anderen.

Als iedereen wappie is sta je binnen notime weer met mensen te ouwehoeren en ben je alsnog niet alleen :)

Haha, truee.. Gister niet geweest en vandaag ook niet door omstandigheden.. Morgen weer de 1e dag werken na de vakantie maar zal mezelf echt moeten pushen! bleghh

Status
Not open for further replies.
Back