Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Ja was erg geslaagd.

Kom je aan het einde nog forummer van hier tegen. Maar dat mag die zelf vertellen van hoe wat:p. Die is niet zo handig geweest vandaag haha.

Haha ja decibel was niet zo geslaagd voor mij. Kwam pas om 21 uur aan ivb met wat problemen.

Dacht ik nog mooi 2 uurtjes mee te kunnen pikken kom ik daar kan ik mijn broertje die kaartje had niet bereiken.

Ben ik met mijn stomme kop over een hek van 4 meter geklommen. En met mijn hand er in blijven hangen. Toen ik na mijn hand keek zag ik dat die van mijn handpalm tot topje van middel vinger open lag en mijn bot zelfs zichtbaar was. Resultaat 16 hechtingen hoop dat ik er verder niet veel last van ga hebben. Is nog even afwachten.

Had je die foto nog :p?

Laat ik het zo zeggen, was niet heel nuchter meer +pippi+

Loek dat ik zat te eten lijkt me sterk kreeg geen hap door me keel. Of was het bij dat watermeloen tentje? poging tot watermeloen eten was ook gefaalt :p
Toen ik er zat, was toen zelf ook niet aan het eten:+ Heb ik je wel gezien, dan liep je langs ofso;)

Was dat eigenlijk normaal hoeveel bussen er stonden? Alle tering hé 8P

Binnen 10 minuten zaten we op de grote weg, ook nog nooit mee gemaakt op een groot feest :W

:W
Vorig jaar evenveel bussen volgens mij. Vorig jaar waren wij ook zo weg, nu tot 1 uur stil gestaan+ralf+

Net even in ziekenhuis verband ververst en schoon laten maken. Aan rechter kant van mijn vinger zit geen gevoel meer :( Beetje domme actie van me zo een hek kan toch behoorlijk wat schade veroorzaken. Dacht eerst dat ik gewoon sneetje had maar toen ik mijn bot en pezen kon zien schrok ik me echt lam.

2lu2hvl.png

Wie vond het trouwens nog meer jammer dat ze op het einde niet alle stage's afgaan en een filmpje laten zien van die dag?

Vind ik dus 1 van de mooiste dingen van Decibel en doen ze het niet :(

Wie vond het trouwens nog meer jammer dat ze op het einde niet alle stage's afgaan en een filmpje laten zien van die dag?

Vind ik dus 1 van de mooiste dingen van Decibel en doen ze het niet :(

Dat miste ik idd ook al :( Snap alleen nog steeds niet waarom ze niet het vuurwerk wat eerder afschieten zodat het samen met de muziek valt. Als de muziek uit is en vuurwerk wordt geschoten, kijkt de helft toch niet meer :x

Haha kan best maar zijn meer lange mensen heh :P

Had een korte broek aan en mn shirt tussen mn riem hangen iig :P

Heb jij op het laatst van de avond precies in de midden van mainstage gestaan? bij zoon gasten met blauwe brilletjes op wat licht gaven?
dan stond je precies voor me haha

Mijn ex vond het nodig om het op vrijdagavond uit te maken....
lekker zuur, heb me niet kunnen vermaken en ben 19:00 naar huis gegaan. :(

Volgende week beter dan maar.

Dat er aan de rechterkant van je vinger geen gevoel zit komt waarschijnlijk omdat er een zenuw is geraakt.
Zelfde probleem gehad op ongeveer dezelfde manier8P
Alleen had ik ook een pees doorgesneden. Kwestie van paar dagen rusten en het gevoel komt wel weer terug.

Thanks!

Lekker gedaan trouwens, die jaap in je hand :D
Waarom klom je over een hek?

Beterschap :P

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back