Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Haha ik zie de forumboys al in de rij staan om Laine te schuren nu op "Lean back" @ Darkraver. :D
:love:

Alleen Erwin, Douwe en Rick gezien.
Net helemaal naar de tering gegaan bij Paul elstak, ge-wel-dig.
Slogan van Decibel moest zijn 'Stop staring at my boobs :+'.
Heerlijk feestje weer. Nu mn bed in.

Mooi feest zeg:W

Als Bart een wit basketbalachtig iets aan had heb ik hem 2 keer gespot.
En rond kwart over 10 kwam er een reus zonder shirt voorbij, volgens mij was dat Douwe.

Zo maar eens naar bed denk ik...

Ja was erg geslaagd.

Kom je aan het einde nog forummer van hier tegen. Maar dat mag die zelf vertellen van hoe wat:p. Die is niet zo handig geweest vandaag haha.

@loek dan roep je niet even? Had inderdaad een wit chicago bulls hempie aan. Dus zal ik wel geweest zijn

En verder Michel? en Douwe gemeet. Douwe was wel grappig hij keek me aan zo van scooterforum? knikte die nee maar hij kwam me bekend voor dus riep scooterforum en toen ff praatje gemaakt :P

En verder weer goed vermaakt :D

Ja ook niet meteen de 1e keer kijken hé :D

Duurde toch best lang voordat je naar boven keek toen ik zat te schijnen :P

Verder, ik was heeeel blij dat Ruffneck er stond ipv Nosferatu. Tenminste lekkere rauwe enzyme en Promo :love:...had wat beter gekund hier en daar maar hele vette nummers eindelijk op een feest gehoord :W

Was zeker een vet feest! En bart heb je in het begin ook nog gezien. Alleen helaas moet ik nu voetballen :(

Ben trouwens wel benieuwd naar het verhaal van Sjors!

Wat was Decibel een vet feest weer zeg 8) In het begin probeerden een paar vrienden andere mensen te vinden, maar heb hun maar laten gaan en uiteindelijk ben ik ze nog eerder tegen gekomen en niks gemist :#

Vond dat er alleen minder gedraaid werd, Promo was alleen laatste 15min leuk daarvoor was het telkens maar weer opbouw, bij mij moet het gewoon knallen niet telkens opbouwen :W

Mooi feest zeg:W

Als Bart een wit basketbalachtig iets aan had heb ik hem 2 keer gespot.
En rond kwart over 10 kwam er een reus zonder shirt voorbij, volgens mij was dat Douwe.

Zo maar eens naar bed denk ik...

Haha kan best maar zijn meer lange mensen heh :P

Had een korte broek aan en mn shirt tussen mn riem hangen iig :P

Had wel meer mensen willen zien! Maar heb in t begin echt heel veel rondgelopen, dan ben je die weer kwijt en dan die. Vannacht alleen maar pijn in mn benen gehad :')

Ja dat lopen doe ik liefst zo min mogelijk. Ligt wel aan terrein overigens. Als het ruim is opgezet is het niet zo erg. Defqon dit jaar was prima om rond te lopen. Maar op Floriadeterrein bijvoorbeeld ben je voor je het weet de hele dag in de file aan het slenteren.

Wel erg voorzichtig wakker worden daar trouwens... (@livestream)

Gelukkig daarna goed gemaakt met mezelf door helemaal los te gaan. Vooral bij paul elstak. Verder gehobbelt tussen, h4l, Euphoria de main en pussylounge.

@loek dan roep je niet even? Had inderdaad een wit chicago bulls hempie aan. Dus zal ik wel geweest zijn
Eerste keer was op de main van best ver, en 2e keer zat je te eten toen ik langs liep, was ook niet echt op roepafstand:'(

Haha kan best maar zijn meer lange mensen heh :P

Had een korte broek aan en mn shirt tussen mn riem hangen iig :P
Korte broek en shirt heb ik niet gezien omdat het nogal donker en druk was. Maar je moet het wel geweest zijn:#

Ja ook niet meteen de 1e keer kijken hé :D

Duurde toch best lang voordat je naar boven keek toen ik zat te schijnen :P

Laat ik het zo zeggen, was niet heel nuchter meer +pippi+

Loek dat ik zat te eten lijkt me sterk kreeg geen hap door me keel. Of was het bij dat watermeloen tentje? poging tot watermeloen eten was ook gefaalt :p

Heb ook top dagje gehad, alleen begin verneukt door bij de standbeeldbrigade te gaan staan. Gelukkig raakte ik ze kwijt en heb heerlijk geknald op meerdere stages, lekker doen waar je zin in hebt. Geniaal.

Laatste twee uur eventjes bij drokz gestaan wat wel echt hard ging, en heerlijk was om er nog even wat energie uit te pompen. Toen doorgelopen naar crypsis op de loudness, die ook heeel erg lekker draaide. En daarna lekker de remember op met zeeën van ruimte, heerlijke sfeer en deepack & charlie lownoise die de boel weer op zen kop zetten. Daarna de bus weer gepakt en de brigade naar huis gereden.

Volgend jaar weer!

Was dat eigenlijk normaal hoeveel bussen er stonden? Alle tering hé 8P

Binnen 10 minuten zaten we op de grote weg, ook nog nooit mee gemaakt op een groot feest :W

Vond dat er alleen minder gedraaid werd, Promo was alleen laatste 15min leuk daarvoor was het telkens maar weer opbouw, bij mij moet het gewoon knallen niet telkens opbouwen :W

:W

Op de pre maximaal gegaan met zatox, zany ging het laatste half uurtje en alle hc hitjes met hardcore heb weer gehoord bij neophyte

zaterdags bij pussylounge binnen gekomen, ff rondgehangen daar, doorgegaan naar euphoria (losertent btw, slappe hardstyle) de UP (geniaal!) en ff dagjesvolk uitgehangen op de main. Daarna door naar partyraiser in de darkness4life 1.5uur. Ik kwam ook stomend buiten. Het uur erna heb ik geloof ik 4x water gehaald en wat gegeten :') (B-front die overigens aardig hard ging op de main)

Toen overal en nergens geweest en vervolgens uitgekomen bij gunz 4 hire in de loudness. TJeeee, wat een feest! Wat een sfeer, en lekker rauw! :D (stonden vandaag overigens ook 1 uur op de afterparty :D) Daarna door naar de pussylounge :P

Tegen 14.00uur naar de after gegaan. Steen kapot, maar toch nog het laatste restje eruit gegooid :P Stukje prophet, psyko punz ran-D (en adaro kwam daar als verassing bij, gunz4hire dus) en afsluiten met the viper :P

Gemeet van hier.. Niemand :+

Status
Not open for further replies.
Back