Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Haha, ja echt hè. Was laatst ook weer bij feestje in DE. Allemaal legerbroeken en dikke truien. Binnen was het niet te doen zo warm, maar sommigen gewoon met jas! Zolang er maar iets van HARDCORE oid opstaat. :D

En dan hakken ho maar hè. Dat staat dan allemaal maar een beetje aan de kant te kijken. :x

er liep ook zon gast met een jas aan met "speedcore stutgard'....
alleen hij liep in de early :#

was dr na echt kapot, maar ben in venlo blijven slapen bij m'n date :P
dus hoefde niet zo ver terug te rijden gelukkig.

Ik stond laatst in DE te pissen naast een gast met een "Hardcore Rotterdam"-trui. Bleek ook een Duitser en was ook nog nooit in R'dam geweest. ;( Edit: jaja z'n opa vast wel wel ja...

Bij de hardstyle pik je de Duitsers er ook zo uit. Met hun wijde broeken en fluor franjers 8P Wat een raar volk zeg.

Die heeft het goed naar zijn zin iig :W

Hahaha te vet, hij is een maat van me, hij had geen drugs op. (tenzij je bier mee rekent als drugs). GEWELDIG :D
Vitamine 29-08-11 @ 17:07

Alleen bovenstaande reactie geloof ik niet helemaal :D

Neeeeeeee! Dat meen je niet. Wtf.
Die knakker was in mei ook bij Euphoria ook al zo compleet spastisch als een zombie. Eén maatje van uhm ging out en lag dus heel lang te schokken op de vloer enzo. Niet echt relaxt gezicht ook. Naja gast afgevoerd, prima. Wat denk je, twee uur later liepen ze daar gewoon weer rond hè. 8P Die gast die out was gegaan met zijn been compleet in het verband. Andere gast op blote voeten, shirt achterstevoren. En dan meisjes die met hun vriend stonden met een vissenbek proberen te zoenen enzo. Echt zwaar irritant (zeker als het niet echt groot is). Ik vind dit niet echt feestverhogend namelijk...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EzUW9-KWZtU"]Buikglijder Mysteryland 2011 - YouTube[/ame]

HAHHAHAHA

(debiel eerste klas)

wat een vieze bende daar zeg! Blij dat ik niet geweest ben.

Trouwens je zou je zoon maar zo terug vinden op internet. Neem aan dat hij toch ook nog wel een portie klappen heeft gehad? Neem aan dat mensen het niet echt fijn vinden als hij met z'n vieze pens tegen je aan komt staan. En aangezien daar ook een bult opgefokte personen rond lopen.

Hahaha te vet, hij is een maat van me, hij had geen drugs op. (tenzij je bier mee rekent als drugs). GEWELDIG :D
Vitamine 29-08-11 @ 17:07

Liar liar pants on fire!!!!111!

Kijk maar bij dat filmpje met die buikschuiferitus, heb je die :( van die vent gezien.

Hahahahaha.

Wel een dikke strontmongool imo, zeker niet partyverhogend.

Bij dat eerste filmpje trouwens ook, die rooie krullie achter hem voelt zich geloof ik een beetje ondergewaardeerd :P

Nou, het zou me niets verbazen als die gast gewoon gelijk heeft een geen drugs heeft gebruikt. Misschien is dat het punt juist, dat ie zijn pilletje vergeten was die dag. Sowieso ziet ie er niet echt intelligent uit...

Hehe nee dat snap ik ook wel, da's een reactie op dumpert neem ik aan?

Ik zie ook wel eens lui vaag gaan maar die doen niet zo!

Zelf eigenlijk weinig last van, alleen stampen van hier tot tokio, en een strakke kaak..

Status
Not open for further replies.
Back