Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
2 dagen voor decibel mijn aangemeten doppen opgehaald bij HansAnders.. IDEAAL!! kosten 89,95 met filters (siliconen)

Waardoor je een vervormd geluidsbeeld krijgt... Bij lineaire demping blijven de 'tonen' in verhouding gelijk. Ik heb gisteren nog snel even voor overmorgen een extra setje universele Alpine dempers besteld. Had nog een setje van beterhoren liggen, even kijken of deze relaxter zijn.

Zaterdag Lief festival, met het weer moet het wel supermooi worden :W

208099_original_274006.jpg

Hierbij me flyer voor onze 1e vol gas! editie voor na zomer stop..

Line up:
Noize Suppressor
Darkraver
Buzz Fuzz
Champ-e-On
Raoul - D.K.C.
Scott Marten
SpeakerFreakz

+ Mystery Guest's?

Last edited:
Heb ook die Partyplugs, en dat beviel wel ok, was reden om daarom maar stapje verder te gaan en doppen op maat te kopen.
Heb ze ook bij de Hans Anders gehaald, zoals hier eerder ook voorbij kwam.
Ben er matig tevreden mee; eerste keer aanmeten verliep nogal kut omdat die gast in één keer m'n oor volspoot met die klei, waardoor ik bijna van m'n stokkie ging.:x:r
Toen de doppen klaar waren paar weken later, zat er een scheurtje bij het filter.
Dus nog een keer aanmeten, ging nu wel goed.
Ze zitten nu wel ok, maar de rechterdop wil nog wel eens losraken bij flink stampen, zweten en kauwen :rolleyes:
En tenslotte de demping (24 dB); doet z'n werk qua dempen, maar is niet lineair volgens mij, zoals me wel beloofd is. Maar controleren of je de filters heb gekregen die je besteld hebt, kun je simpelweg niet, en dat vind ik ook kut. En het personeel in die winkels weet helemaal van niets... Toen ik vroeg hoe ik nou kon zien of dit de goede waren: "ja, als u filters voor muziek/festivals besteld heeft, dan zullen die er wel inzitten hè?!" Ohja, natuurlijk, ik was vergeten dat ze bij Hans Anders nooit iets fout doen... :x

Van mij ook van Hans Anders, weet alleen niet meer welke demping ik er in heb zitten.. Dacht een middelmatige, niet de zwaarste

Ik heb dezelfde als roy. En ik ben er erg tevreden over. Kan niet meer zonder.

@ roy. Hoe kom je aan die 20% korting? Ik mocht er trouwens dik 200,- voor aftikken :-(

Ik heb dezelfde als roy. En ik ben er erg tevreden over. Kan niet meer zonder.

@ roy. Hoe kom je aan die 20% korting? Ik mocht er trouwens dik 200,- voor aftikken :-(

Was vorige maand een actie. Zomerkorting ofzo. :) Hoeveel dB heb jij?
Ben bang dat die 15 niet genoeg is voor Q-base. Ff kijken wat die filters los kosten. Anders haal ik gewoon beide. :7

Net trouwens toch maar een huisje voor Q-base geboekt bij Roompot Klein Vink Arcen. :)

en je bent er tevreden over verder?

Yep zeker.. Moet wel zeggen dat tegenwoordig op veel (electro) feestjes het wat zachter en vaak ook beter afgesteld staat. Hoorde ook dat ze geluidslimieten hebben ingesteld waardoor het ook wat zachter moet. Dan dempen ze te veel, maar krijg ik ook geen last van mijn oren..

Status
Not open for further replies.
Back