Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Yep zeker.. Moet wel zeggen dat tegenwoordig op veel (electro) feestjes het wat zachter en vaak ook beter afgesteld staat. Hoorde ook dat ze geluidslimieten hebben ingesteld waardoor het ook wat zachter moet. Dan dempen ze te veel, maar krijg ik ook geen last van mijn oren..

dan worden het gewoon die van hans anders :)

jup, vanavond naar 2 feesten :P
eerst in deventer waar een maatje van me moet afsluiten, maar dat is om jawel! half 1 afgelopen. en dan door naar nijmegen naar een tekno feest.

ga met n vriendin samen kijken of t wat is :)

Haha ik was er -:-

Dacht ineens he die komt me bekend voor :P
Maar heb me weer goed vermaakt. Zoals altijd in Zalinaz eigenlijk :)

Ja was top feestje, alleen extreem veel last van kramp in mijn kuiten beetje kut om dan te gaan zitten als ze net lekker draaien. Echt vaag mijn vinger kon ik amper bewegen door ongelukje van decibel zat helemaal vast. Na paar uurtjes op feest kom ik er opeens achter dat ik een vuist gemaakt had en vinger dus gewoon bewogen was 8P Altijd nog al last van als ik straks sta dat ik mijn handen fijn knijp haha. Wel vaag want arts had me verteld dat het wel eens weken kon duren voor die vinger weer een beetje los was met behulp van de fysio. Avontje stampen voldoet dus ook :p

Nu nog energie te veel van slapen zal wel niet veel komen :p Kan niet wachten tot volgend weekend Q base :D

Oordopjes nog getest dingen zijn geniaal, geluid hoort gewoon goed geen last van oren en als iemand tegen me praat versta ik het nu veel beter.

Last edited:
Was vorige maand een actie. Zomerkorting ofzo. :) Hoeveel dB heb jij?
Ben bang dat die 15 niet genoeg is voor Q-base. Ff kijken wat die filters los kosten. Anders haal ik gewoon beide. :7

Net trouwens toch maar een huisje voor Q-base geboekt bij Roompot Klein Vink Arcen. :)

Ik heb ook 15dB. Ik vind het perfect.
Ik doe ze altijd voor of direct na binnenkomst in, dus ik hoor nooit hoe het geluid zonder doppen is, maar ik heb nooit meer last gehad van suizende oren of een piep de volgende dag.

Best een lekker feestje gemist dan.
Was alleen vrij rustig terwijl het normaal altijd aardig druk is in Zalinaz.
Maar dat mocht de pret neit drukken :p

Was mijn eerste keer pas daar was ook stukie rijden. Maar was het wel waard leuke line up :) Begin schrok ik wel ff hoe klein het was maar viel naderhand wel mee.

Nog 2 fotos van telefoon beetje kut kwaliteid.

1zdvojt.jpg

hvtshk.jpg

Last edited:
gister in deventer wel even leuk feestje gehad.

mindustries en vague entity was prima te doen, en mn maatje (the exiled force) heeft even dik hard afgesloten :#

sjonge jonge, stelletje afhakers aan deze kant zeg. wil fokking graag naar club r_AW en iedereen hakt af hier.

dan ga ik toch lekker in m'n uppie :+

of heeft er nog iemand zin hier om naar club r_AW te gaan? :#

Last edited:
Word druk komende 4 weken zie ik net :o Aankomend weekend Q Base weekend erop lokaal feestje dan week erna Project en de week erna Syndicate. Wie hier gaat ook na een van deze feesten?

Last edited:
Vorig jaar niks gezien. Mensen zeiden dat je gegarandeerd in een controle fuik zou rijden ? Niks van meegekregen. Maar had vorig jaar voor de zekerheid alles maar thuis gelaten, dit jaar dus mooi niet:+

@superspnl
Aanwazig op Qbase en Synditcate

Status
Not open for further replies.
Back