Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Hier is de zin ook flink aanwezig! Gaat al goed los op het Roompot-park hier overal. :)

|Roy| op Tony's login btw. :)

Ik moet werken, heb geen vervanging kunnen regelen (zijn er maar 2 die mijn werk doen en die kunnen alle 2 niet) daardoor mis is Q-Base:(
Eerste feest sinds mijn 18e dat ik moet missen waar andere vrienden wel bij zijn... Ik was altijd zo trots erop dat ik de enige in de vriendengroep was die altijd naar alle feesten ging(/kon):+ Dat is nu dus afgelopen...
Vorig jaar was écht dik. Ookal lag dat denk ik meer aan de locatie dan aan het draaien van de Dj's.

Ik ga niet meer helaas. net weer bekomen van een week vakantie. als ik dan weer lijp op q omloop kan ik weer een week bekomen. jammer maar soms moet je je verstand ook eens zn zin geven.

Bijna zo ver :D Alleen echt minder dat ik nog ziek ben. Had gehoopt dat het over zou zijn als ik wakker werd. Niet echt handig een verstopte neus :p

:+

Maak je toch een bommetje.
Ben benieuwd wat voor weer het daar zal zijn.
Zolang het niet regent vind ik het eigenlijk al wel best :P
Vertrekken hier al om 1800 uur , word weer ff flink knallen :D

Had liever ook wat later gegaan, maar de bob wilde om 1800 uur wegrijden.
Weinig keus , of zelf rijden en nuchter blijven:rolleyes: Liever niet dus :P
Mocht iemand van het forum me tegen komen geef maar een brul :p

Decibel heb ik ook zelf gereden, ging prima :P Maar liever niet natuurlijk :+

ja wij zitten 2,5 uur in de auto :P kleine stukjes doe ik makkelijk maar als het niet nodig is. Me vriendin rijd en die doet met 1 tikkeltje heel de nacht. Dus vind het prima zo :)

Status
Not open for further replies.
Back