Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
wow... bijna thuis na 13,5 uur q-base. heb me optimaal vermaakt. was echt een heerlijk feest. ik heb de halve nacht met Sjors rondgelopen, en maximaal staan knallen

Pff wat was 't dik zeg! :W Schade van Decibel behoorlijk ingehaald! Hele nacht staan rammen in de hardstyle hangar, op 't einde nog ff bij a2records geweest, ook dik!

Sjors, Bart en Plant gemeet :P

Q base wel vet feest alleen heb ik laatste 3 uur extreme kramp in bijde kuiten gekregen. Proberen door te gaan maar op gegeven moment zakte ik steeds door knieen heen. Voornamelijk bij de Hardcore gestaan maar toen ik amper nog kon lopen laatste paar uurtjes op de Open Air gestaan.

En zelf echt nog iets stoms gedaan waardoor ik echt even 2 uur lang helemaal de weg kwijt was. Kreeg kramp in mijn kuiten, dus denk pak wat meer Dex zodat het mischien weg gaat, maar omdat ik al beetje raar was had ik niet in de gaten dat ik veel te vaak bij gepakt had. Kwam ik er toen achter dat ik om half 1 al een gram op was het zakje zowat leeg. Na 20 minuten snapte ik nergens niks meer van en ben ik 2 uur echt para geweest. Volgende keer gewoon mooi wat minder mee nemen om zulk soort dingen te voorkomen. Iig mijn lesje geleerd dat is toch echt een heel ander raar gevoel dan dat je teveel ptjes pakt. Raakte toch lichtelijk in paniek werd echt goed gek in mijn hoofd.

Last edited:
Is een rechtsdraaiende Amfetamine. Normale pep is linksdraaiend.
.
Links- en rechtsdraaiend
Amfetamine kan ook nog rechts- en linksdraaiend zijn. Rechtsdraaiende amfetaminen werken veel krachtiger op de hersenen dan linksdraaiende amfetamine. Omdat dit beter op de hersenen past.

Rare is dat normaal nooit zo iets heb dat als ik vaag ben ik niet meer weet hoeveel ik gepakt heb.

Want ik ging eigenlijk lekker en pak dan liever niet meer veel bij als ik maar energie heb. Hard ga ik van me zelf wel. Maar door die kramp had ik wat veel bijgepakt en toen was ik zo raar geworden dat ik blijkbaar paar keer bijgepakt heb en opeens zie dat het bijna op was :S

Ben 2 uur echt para geweest dat ik echt vaag liep te doen. Niet dat ik lam was ofzo maar stond dan 30 seconden te hakken ofzo en opeens ging ik om me heen kijken en wat in cirkeltjes lopen was hyper en wazig aan get doen volgens vrienden :S Heel raar dus nog nooit zo iets meegemaakt.

Gelukkig werd het erna wat minder, nog flink kunnen hakken en toen kwam de kramp echt erg terug. En werd het zo erg dat ik gewoon door mijn benen zakte als ik probeerde te hakken. Echt balen vind het verschrikelijk om te zitten als ik ze die platen hoor draaien. Was echt jaloers op de mensen die wel nog lekker stonden te hakken. Maar ja volgende keer beter.

Trouwens eerste keer dat ik echt zo extreem last van kramp had dat ik echt amper kon lopen.

4 februari gaat het gebeuren!

ik en nog 2 andere hebben de locatie rond voor onze knalfuif :#
ik zelf ga daar voor het eerst een setje neerzetten...

en zover t lukt zal ook s'aphira, Cemon victa, rictus sempra, dr. peacock en nog vele andere draaien.

t zal nog op partyflock komen te staan :)

zo q-base ook weer overleefd! Wel een dik feest! maar wat een KUT terrein! maat van mij afgevoerd met afgescheurde enkelbanden 8P.

A.s. zaterdag frequence nog als afsluiter van t festival seizoen :+

Wat was er kut aan 't terrein dan? Niks van gemerkt.

zaten wel overal van die kut knip gaten in het gras enz:P
ik stuiterde ook nog bijna een keer neer.

btw iemand een idee
hoe het intro nummer van crypsis @ open air heet?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5HFLdiJvEos"][QB2011] Crypsis Intro @ Open Air - YouTube[/ame]
vanaf 1:40

overal gaten, kuilen.. die stalen platen die opstekende randjes hadden enz enz :P..
al met al wel vermaakt hoor! haha

Q-base weekend was weer helemaal geslaagd! Blijft toch wel het vetste outdoor feest wat er is. Heerlijk gewoon kwa sfeer. Niet ontzettend veel staan knallen aangezien ik behoorlijk pijn aan me rug kreeg. Maar ondanks dat super vermaakt.

En weer mooi gelachen met je mark:D.

Over dat setje. Die is niet opgenomen aangezien de helft van ze set uit nieuwe nummers bestaat en deze nog niet gereleased zijn.

Zo, ook eindelijk thuis van weekendje q-base. :)

Vond het wel vet hoor, terrein ook prima. Er was toch genoeg asfalt om op te lopen/staan? Vind dat wel ideaal eigenlijk, zo ruim opgezet alles.

Maar er waren dus kennelijk wél lasers op de open air? :| Ik heb d'r echt een paar keer gestaan o.a. bij Korsakoff maar toen miste ik dus echt de lasers. Is dat soms vanwege het vliegverkeer ofzo? Vond het daardoor een matige afsluiter en vond het geluid daar ook nog erg zacht trouwens op het laatst.

In Hangar en A2-records dreunde het vaak juist wel weer heel erg; heel het gebouw resoneerde mee...

Al met al echt top gehad en trouwens ook erg veel plezier gehad van mijn oordoppen! Ik was echt zwaar verbaasd dat ik de vogeltjes kon horen fluiten toen we terug liepen naar ons huisje. 8P

En owja de buikglijder ook nog twee keer gezien en hij stond ook nog in het q-base krantje. :D

overal gaten, kuilen.. die stalen platen die opstekende randjes hadden enz enz :P..
al met al wel vermaakt hoor! haha

Ben door die stalen platen toch een paar keer bijna op mijn snufferd gegaan :+
Of een of andere vage nice die op de grond ligt te spacen:+

Lekker met een eigen bus naar Q-Base gegaan met 5 man. Stonden gewoon tussen de touringcars, lig je net te maffen gaan al die bussen op de claxon om een uur of 8...

Ook nog een fanatiekeling die zijn snoeimuziek open kapte rond half 8

haha daarna heerlijk kunnen slapen en tot 12 uur op het terrein gebleven

Owja en het feestje was ook leuk, alleen tegen 5 uur kon ik niet meer. 2 jaar geleden heb ik me overigens wel beter vermaakt. Leukere sfeer en beter opgezet

Status
Not open for further replies.
Back