DennisG 2f4r 13 September 2011 #461 tijd voor de cd van crypsis dus. vond het een goede set. die van zany ook trouwens
superspnl Nick 13 September 2011 #462 Ja aanwezig op Project vorig jaar goed vermaakt daar Alleen altijd erg warm daar in de Silverdome, maar wel lekker geluid!
Ja aanwezig op Project vorig jaar goed vermaakt daar Alleen altijd erg warm daar in de Silverdome, maar wel lekker geluid!
Extera De oude Titera :) 13 September 2011 #463 Wanksta said: En weer mooi gelachen met je mark. Over dat setje. Die is niet opgenomen aangezien de helft van ze set uit nieuwe nummers bestaat en deze nog niet gereleased zijn. Click to expand... ahh, balen Met me gelachen, of om me trouwens? was best zat Project staat wel op mn todo lijst, alleen ff kijken wie er van mn maten nog meer gaan.
Wanksta said: En weer mooi gelachen met je mark. Over dat setje. Die is niet opgenomen aangezien de helft van ze set uit nieuwe nummers bestaat en deze nog niet gereleased zijn. Click to expand... ahh, balen Met me gelachen, of om me trouwens? was best zat Project staat wel op mn todo lijst, alleen ff kijken wie er van mn maten nog meer gaan.
Laine Leren Lenie 14 September 2011 #466 Mini-g said: Nog mensen aanwezig @ project? Click to expand... Twijfel dr nog over. Gaan dr nog andere mensen naar Proud 2BE Hardcore a.s vrijdag?
Mini-g said: Nog mensen aanwezig @ project? Click to expand... Twijfel dr nog over. Gaan dr nog andere mensen naar Proud 2BE Hardcore a.s vrijdag?
Cor_vandijk aka Der Plant! 14 September 2011 #468 qbase was VET! superspnl tikte me nog even aan op het eind.. Zin aan project niet normaal!!
Extera De oude Titera :) 14 September 2011 #469 picca van zaterdag // edit: laat maar, kan niet hotlinken van FB
|Roy| ^........^ 14 September 2011 #470 Haha jmmr, nou die pics van mij laat ik maar achterwege. Stond daar om om 7u in de ochtend met een kop alsof ik onder de douche vandaan kwam.
Haha jmmr, nou die pics van mij laat ik maar achterwege. Stond daar om om 7u in de ochtend met een kop alsof ik onder de douche vandaan kwam.
Extera De oude Titera :) 14 September 2011 #471 Nou voorruit: [ir]http://tweakers.net/ext/f/OaEeC62Z6zIyB7J247wmssV5/full.jpg[/ir] Voor aanvang btw HAHA ik zie nu pas dat de buschauffeur er ook gewoon bij is gaan staan :W
Nou voorruit: [ir]http://tweakers.net/ext/f/OaEeC62Z6zIyB7J247wmssV5/full.jpg[/ir] Voor aanvang btw HAHA ik zie nu pas dat de buschauffeur er ook gewoon bij is gaan staan :W
Tony Smooth Operator 14 September 2011 #473 Zekerrr! Uitgaansbus FTW8) Man man man wat een dik feest was 't. Het weer perfect, prima sfeertje, het volume niet onaardig in de Hangar en A2 , lekker gebeuqt!
Zekerrr! Uitgaansbus FTW8) Man man man wat een dik feest was 't. Het weer perfect, prima sfeertje, het volume niet onaardig in de Hangar en A2 , lekker gebeuqt!
superspnl Nick 15 September 2011 #474 Cor_vandijk said: qbase was VET! superspnl tikte me nog even aan op het eind.. Zin aan project niet normaal!! Click to expand... Haha ja, ik denk die komt me bekend voor Was zeker top feestje alleen kon ik nog amper lopen op het eind van de kramp
Cor_vandijk said: qbase was VET! superspnl tikte me nog even aan op het eind.. Zin aan project niet normaal!! Click to expand... Haha ja, ik denk die komt me bekend voor Was zeker top feestje alleen kon ik nog amper lopen op het eind van de kramp
El Barto Yieeehaaaw... 15 September 2011 #475 iemand toevallig as zaterdag naar Frequence (Aquabest)? ich bin dabei
Weksel Rapido In Progress.. 15 September 2011 #476 Ich auch! best lache lineup wel.. tatanka, josh en wesz dbstf vince
Extera De oude Titera :) 15 September 2011 #478 |Roy| said: Ik zat in die bus ernaast! Click to expand...
Dnstal Judas 15 September 2011 #479 Tony said: Zekerrr! Uitgaansbus FTW8) Man man man wat een dik feest was 't. Het weer perfect, prima sfeertje, het volume niet onaardig in de Hangar en A2 , lekker gebeuqt! Click to expand... hou eens op, ben al jaloers genoeg Zaterdag mss Euphoria (toch ^^) project mss, mindcontroller lijkt me ook wel vet, alleen.. geen vriendjes thrillogy mss, a2 records in outland/eclipse zeker qore 3.0 mss pussy lounge zeker qlimax mss (viel vorig jaar vies tegen, vandaar) thunderdome zeker nightmare mss, ik krijg mss gratis kaarten ^^
Tony said: Zekerrr! Uitgaansbus FTW8) Man man man wat een dik feest was 't. Het weer perfect, prima sfeertje, het volume niet onaardig in de Hangar en A2 , lekker gebeuqt! Click to expand... hou eens op, ben al jaloers genoeg Zaterdag mss Euphoria (toch ^^) project mss, mindcontroller lijkt me ook wel vet, alleen.. geen vriendjes thrillogy mss, a2 records in outland/eclipse zeker qore 3.0 mss pussy lounge zeker qlimax mss (viel vorig jaar vies tegen, vandaar) thunderdome zeker nightmare mss, ik krijg mss gratis kaarten ^^