This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.

Otoplastieken aan laten meten. Heb zelf van Alpine en waren toen iets van 80,- volgens mij. Heerlijk tijdens feesten & uitgaan!
 
Jongens, ik zoek nog 2 kaarten voor dominator! 1tje is ook goed. Had niet verwacht dat het uitverkocht zou gaan dus zit nu zonder gvd. Enige feest waar ik gewoon heen MOET. Dus heb je iets of weet je iemand. Je kan me bellen op 0641165441

Wat ben je toch ook weer een kut hé.

Zal vanmiddag even iemand bellen, want een vriend van hun zou mee maar dat is zo'n laatste moment afhaakertje.
 
Mijne zijn doorzichtig / kleurloos.

Komende zaterdag werken bij Dominator. Ben benieuwd wat het gaat worden!


Wat doe je daar dan? Beveileging of barpersoneel?
Als het hetzelfde weer morgen daar word als het nu hier is word het weer goei weer
 
@Outnumberd
Als je achter de bar staat kan je voor ons toch wel even in de muntenbak grabbelen?

:+


@ Sjors
Droplul, heb je nou al een kaartje?
 
Achter de bar inderdaad
Muntenbak grabbelen lijkt me niet zo'n strak plan .

Het is te hopen dat het morgen niet zo'n weer is als het gisteren was.


Gisteren genomen in dorp wat naast Eersel ligt.
 
Kom net terug van 2 weken Lloret, zo gaar als iets. Maar morgen lekker knallen op Dominator!
Moet nog wel even vervoer regelen:X
 
Vandaag kaarten besteld voor Solar volgend weekend. Kan er zowat heen lopen, ben benieuwd wat ik er van ga vinden. Ken geen ene artiest
 
Wij wullen met een stel vrienden gaan, met een overnachting, je kunt het als een combiticket boeken ofzo hoorde ik van hen!
 
Status
Not open for further replies.