::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 22 February 2011 #61 Idem hier, begin haast afkickverschijnselen te krijgen :X
Extera De oude Titera :) 22 February 2011 #62 H4L, Scantraxx en Loudness tickets binnen :W Alleen MOH nog ff bestellen na de 24e, en dan ben ik weer ff onder de pannen.
H4L, Scantraxx en Loudness tickets binnen :W Alleen MOH nog ff bestellen na de 24e, en dan ben ik weer ff onder de pannen.
bartj HousePaus 22 February 2011 #63 ook aanwezig bij scantraxx SWAT en loudness en masters ook :winner:
Extera De oude Titera :) 22 February 2011 #64 Daarna komen de festivals er zachtjes aan weer aan :W Eind van de maand ook ff Emporium bestellen, die schijnt hard te gaan. En HoH / 7th Sunday combi 8)
Daarna komen de festivals er zachtjes aan weer aan :W Eind van de maand ook ff Emporium bestellen, die schijnt hard te gaan. En HoH / 7th Sunday combi 8)
bartj HousePaus 22 February 2011 #65 Emporium gaat hem voor mij niet worden , dan is er hier in de buurt ook een klein festival en voor maae 25 euro. altijd goeie line up en maar kwartiertje rijden En met die weertje nu krijg ik echt festival kriebels :winner:
Emporium gaat hem voor mij niet worden , dan is er hier in de buurt ook een klein festival en voor maae 25 euro. altijd goeie line up en maar kwartiertje rijden En met die weertje nu krijg ik echt festival kriebels :winner:
Extera De oude Titera :) 22 February 2011 #66 Zeker niet buiten geweest? Hier is t -5... was snel afgelopen met die kriebels hier
bartj HousePaus 22 February 2011 #67 wel buiten geweest , zelfs op de scootert naar mijn werk Maar zonnetje schijnt hier al de hele middag lekker en krijg er toch flink zin in
wel buiten geweest , zelfs op de scootert naar mijn werk Maar zonnetje schijnt hier al de hele middag lekker en krijg er toch flink zin in
ErwinZ GC Member 22 February 2011 #68 Ik wou eerst ook naar Scantraxx SWAT. Maar in Enschede is ook een leuk feestje, dus denk dat dat 'm gaat worden
Ik wou eerst ook naar Scantraxx SWAT. Maar in Enschede is ook een leuk feestje, dus denk dat dat 'm gaat worden
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 22 February 2011 #69 grote feesten ga ik bijna niet mer heen, maar festivals zijn altijd wel lekker. nu al knetters veel zin in dominator :# wat een feest is dat :love:
grote feesten ga ik bijna niet mer heen, maar festivals zijn altijd wel lekker. nu al knetters veel zin in dominator :# wat een feest is dat :love:
Wanksta BaMed 22 February 2011 #70 evolution18 said: grote feesten ga ik bijna niet mer heen, maar festivals zijn altijd wel lekker. nu al knetters veel zin in dominator :# wat een feest is dat :love: Click to expand... Is ook wel voor mij het feest der feesten. En e3 strand is gewoon mooiste plek voor een feest.
evolution18 said: grote feesten ga ik bijna niet mer heen, maar festivals zijn altijd wel lekker. nu al knetters veel zin in dominator :# wat een feest is dat :love: Click to expand... Is ook wel voor mij het feest der feesten. En e3 strand is gewoon mooiste plek voor een feest.
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 22 February 2011 #71 helemaal met je eens. vorig jaar helaas niet kunnen gaan. jaar daarvoor wel, was echt perfect! man, wat heb ik een feest toen gehad.
helemaal met je eens. vorig jaar helaas niet kunnen gaan. jaar daarvoor wel, was echt perfect! man, wat heb ik een feest toen gehad.
snackie Date screw up crew 22 February 2011 #72 Afgelopen 2 jaar wel naar Dominator geweest. Helaas dit jaar niet, dan ben ik op vakantie. echt balen
Afgelopen 2 jaar wel naar Dominator geweest. Helaas dit jaar niet, dan ben ik op vakantie. echt balen
bartj HousePaus 22 February 2011 #73 ook afgelopen 2 jaren geweest en hopelijk dit jaar ook weer van de party als ik ff kan regelen dat mijn baas voor me werkt
ook afgelopen 2 jaren geweest en hopelijk dit jaar ook weer van de party als ik ff kan regelen dat mijn baas voor me werkt
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 22 February 2011 #74 bij mij valt het gelukkig in m'n vakantie fiks naar de klote dus :#
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 23 February 2011 #75 Wanksta said: Is ook wel voor mij het feest der feesten. En e3 strand is gewoon mooiste plek voor een feest. Click to expand... Eensch :W
Wanksta said: Is ook wel voor mij het feest der feesten. En e3 strand is gewoon mooiste plek voor een feest. Click to expand... Eensch :W
Extera De oude Titera :) 23 February 2011 #76 Vorig jaar was mn eerste Dominator, en dat was misschien wel het beste feest van 2010
I Intercooler Guest 23 February 2011 #77 Die aftermovie alleen al :W Dit jaar ook maar eens een dansje doen
Loek92 Well-Known Member 23 February 2011 #78 Dominator ook sowieso aanwezig! Masters kaartje heb ik ook al liggen:W En combi-tickets naar Black worden op dit moment geregeld8)
Dominator ook sowieso aanwezig! Masters kaartje heb ik ook al liggen:W En combi-tickets naar Black worden op dit moment geregeld8)