Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
is de meeting nog wat geworden? want ik stond 3uur vooraan maar niemand gezien :p

Wel wanksta en extera tegen gekomen :p

Weer goed vermaakt in rotterdam
 
En mij :*

Was me het feestje wel weer, werd echt heerlijk gedraaid en lekker geluid. Jammer dak een kleeein beetje last van me voeten had door de werk klompen opt werk dus beetje rustig aan gedaan zodat het niet erger werd en een week mank loop. Hele avond beetje bij Sjorsje en Mark gestaan :).

Min punt was wel de drukte, plus punt was de locatie....heerlijk underground gevoel.
 
oowja das waar ook ja jou ook nog gemeet :*

idd goeie locatie , en lekker druk. En je kreeg zelfs dopjes bij je water:W
 
Ik kan helaas niet elke zaterdag vrij krijgen op het werk:)
Nog mensen van hier zaterdag naar XXlerator Carnaval?:#
 
H4L was wel leuk :) Alleen een beetje veel stil gestaan...

De after was ook leuk, wat een wijf he Sjors :W
 
Haha gvd nou. We lachen daarvoor al kapot te gaan van het lachen. Maar toen werd het nog ff erger:D.

Was weer mooi weekendje!
 
Iets met je onderschrift van doen Wanksta?
Verslag!

Zaterdag wss ook in de xx, eekhoorntjes testuuh
 
eekhoorntjes :W

Vrijdag met carnaval darkraver hier in de stad :p altijd lachen met die gast en zijn lekkere danseresjes :love:
 
H4L was wel leuk :) Alleen een beetje veel stil gestaan...

De after was ook leuk, wat een wijf he Sjors :W

Waar was de after dan? Was eerst naar Herr Zimmerman (tiende verdieping Maassilo) en daarna naar Bootleg tot 9u ofzo. Hoopte nog wel ff naar H4L te kunnen sneaken eigk. :(
 
Waarschijnlijk aanwezig bij Ground zero toevallig keek ik op de kalander opt werk en had al vrij 8)

toch niks beters te doen dan volgens mij:W
 
Waarschijnlijk aanwezig bij Ground zero toevallig keek ik op de kalander opt werk en had al vrij 8)

toch niks beters te doen dan volgens mij:W

wel een dikke line-up. maar dat duistere sfeertje is wel weg nu het overdags is.
zeer jammer vind ik.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top