Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Heb twan nog gemeet en met erwin lopen smsen. Helaas niet meer gezien. Wat een dik feest was het weer. Nu net thuis en zo maar even op bedje :P

Nou dat was hem alweer, geslaagd feestje al vond ik qlimax wel vetter.

Had nog fucked op veel muntjes over om 6 uur, iets van 50 euro.
Ik dus terug naar dat kraam, waren die gasten al dicht :L kon ik ze niet meer inleveren dus maar 2 Hardbass cds gekocht:z

denk ook niet dat ze je nog je geld terug geven van de munten...

Officieel moet het, maatje van mij is het alwel meerdere keren gelukt :)

Daarom gooien ze tegenwoordig die tokens verkooppunten ook zo vroeg dicht, dan voorkomen ze zulke situaties.
Eigenlijk is het gewoon oplichterij en moet je het filmen en er een rechtzaak van maken... gasten stelen op deze manier tienduizenden euros.

Je kunt ze ook gewoon opmaken :)

Niet vergeten dat er mensen zijn die weten hoe ze eruit zien. Die kunnen zena laten maken en zo grof geld binnen kunnen halen. Is voor hun gewoon een te groot risico om ze terug te nemen. Staat overigens ook meestal wel vermeld dat er geen munten terug genomen worden :).

Hoe was het gelredome dan mensen, heb ik iets diks gemist of was deze editie niet zo boeiend? Op Pf beetje wisselende reacties:)

ik weet wel dat die rotte kip wat ze daar verkochten niet goed was. Hele nacht misselijk geweest van die troep en mijn maag is nu nog beetje van streek :P

Voor de rest vet feestje :W

Officieel moet het, maatje van mij is het alwel meerdere keren gelukt :)

Daarom gooien ze tegenwoordig die tokens verkooppunten ook zo vroeg dicht, dan voorkomen ze zulke situaties.
Eigenlijk is het gewoon oplichterij en moet je het filmen en er een rechtzaak van maken... gasten stelen op deze manier tienduizenden euros.

ja of je haalt gewoon wat minder munten, en heb je dat gezeik ook niet....

Was weer goed feestje, vele malen beter als qlimax. Gelukkig weer de oude opstelling met beter geluid. Soms was het wel aan drukke kant vooraan.

Ik vond 't veel te druk. Toen ik rond kwart over 12 binnen kwam en al dat volk zag staan, had ik echt zoiets van; x|

Heb me wel vermaakt verder! Mark (Extera) en SebastianE gemeet. En na afloop buiten Twan (MHRntt) ook nog even gesproken. Nog aantal keren met Siep gesmst, maar alles kwam veel te laat over dus daar is helaas niks van gekomen.

Last edited:
godver volgend jaar moet ik naar hardbass|(

En aardig veel zin in hardcore4life, nog mensen van hier die erheen gaan?

Ik vond Hard Bass goed vet! Volgend jaar zeker weer!

Alleen dan gewoon een hotel oid in de buurt voor 1 nacht, weekend in zo'n huisje komt niet goed 8P. Heel de boel op stelten gezet daar :+

Status
Not open for further replies.
Back