Nou dat was hem alweer, geslaagd feestje al vond ik qlimax wel vetter.
Had nog fucked op veel muntjes over om 6 uur, iets van 50 euro.
Ik dus terug naar dat kraam, waren die gasten al dicht :L kon ik ze niet meer inleveren dus maar 2 Hardbass cds gekocht:z
Officieel moet het, maatje van mij is het alwel meerdere keren gelukt
Daarom gooien ze tegenwoordig die tokens verkooppunten ook zo vroeg dicht, dan voorkomen ze zulke situaties.
Eigenlijk is het gewoon oplichterij en moet je het filmen en er een rechtzaak van maken... gasten stelen op deze manier tienduizenden euros.
Niet vergeten dat er mensen zijn die weten hoe ze eruit zien. Die kunnen zena laten maken en zo grof geld binnen kunnen halen. Is voor hun gewoon een te groot risico om ze terug te nemen. Staat overigens ook meestal wel vermeld dat er geen munten terug genomen worden .
ik weet wel dat die rotte kip wat ze daar verkochten niet goed was. Hele nacht misselijk geweest van die troep en mijn maag is nu nog beetje van streek
Officieel moet het, maatje van mij is het alwel meerdere keren gelukt
Daarom gooien ze tegenwoordig die tokens verkooppunten ook zo vroeg dicht, dan voorkomen ze zulke situaties.
Eigenlijk is het gewoon oplichterij en moet je het filmen en er een rechtzaak van maken... gasten stelen op deze manier tienduizenden euros.
Ik vond 't veel te druk. Toen ik rond kwart over 12 binnen kwam en al dat volk zag staan, had ik echt zoiets van; x|
Heb me wel vermaakt verder! Mark (Extera) en SebastianE gemeet. En na afloop buiten Twan (MHRntt) ook nog even gesproken. Nog aantal keren met Siep gesmst, maar alles kwam veel te laat over dus daar is helaas niks van gekomen.