Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
daar heb je dan ook weer gelijk in.
Ik hoef gelukkig maar 40km mee te rijden.
Eindelijk iemand die eens heen en terug rijd IPV dat ik zelf heel moet rijden en iemand anders maar terug laat rijden
 
Ik vond hardbass goed vet! Was er al erg vroeg omdat ik met zo'n bus was.. Dus 10 uur al voor de deur :')
Om half 11 binnen en ff biertje gedaan.. Kwart voor 12 de eerste gedaan en daar lekker gestampt tot 6 uur.. Tussendoor 1x gezeten en verder flink geknalt.. Dit waren andere, het klote was dat ik fokking moe werd ff tussendoor, maar fakking vaag in me kop was.. Alles draaide als een motherfucker :D
Maargoed, bijnemen is het remedie en dus was het feest prima verlopen :W
 
Mindcontroller was top! Niet zoveel van verwacht eigenlijk, early ook niet helemaal mijn ding maar leek wel op een hardcore beat met die deuntjes van early er doorheen, lachen!
 
Heb me ook goed vermaakt, alleen de hoofdzaal was me te druk en die onafgemixte platen vielen me ook tegen. Maarja dat moet je liggen hoort er beetje bij. Bijna hele avond in de zaal achterin gestaan, geluid was daar koning en akira ging er ook ziek hard op :W
 
XXlerator Carnaval ticket binnen8)
Zoals het er nu uitziet ga ik dus met 4/5 vrouwen daar heen, hopelijk krijg ik nog één maat zo ver om ook mee te gaan, hele avond met die vrouwen word ik ook gek denk ik:D
 
Opzich wel gezellig voor een keertje lijkt me, maar om er dan meteen van 9 tot 7 mee opgescheept te zitten:+
Maargoed, het is tenslotte carnaval...:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top