Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Wat een onzin, een van de dikste feesten van het jaar..

Nja verschilt natuurlijk van persoon tot persoon maar ben niet echt liefhebber van headhunterz wildstylez en noisecontrollers hitjes mainstage. Sta liever op de main met andere artiesten.

Tuurlijk zijn grote festivals zoals defqon vet, maar t kan een stuk beter, ook voor dat geld. Zijn gewoon veel liefhebbers voor de mainstream en defqon is het festival die daarin voorop loopt. Vanuit mijn muzieksmaak snap ik der niet veel van dat er altijd zon rush op is. Mss komen er ook stuk meer mensen op af omdat het al zon populair feest is waardoor het veel mensen trekt die nooit eerder op een feest zijn geweest met de hardere stijlen.
 
Denk dat niemand zit te wachten op W1ldstyl0z en koppenjagers op de main, maar dit jaar bv B-Front en Zatox, dat is toch echt wel knallen hoor. Verder heb je veel keuze, als het me niet bevalt op Red loop ik gewoon naar Blue of Black. Daarnaast het mooie weer.. kan niet fout gaan!
 
Denk dat niemand zit te wachten op W1ldstyl0z en koppenjagers op de main!
Ik denk dat ruim de helft van de defqonganger daar anders over denkt8P
En dat is ook één van de redenen dat ik niet ga, zijn zoveel betere feestjes voor mij. Sowieso omdat ik meer van de hardcore ben valt Defqon al snel af (voor dat geld).
Verder was het vorig jaar wel helemaal top geregeld, daar kon B2S met Decibel nog veel van leren!
 
Defqon is gewoon een dik feest, punt. Iedereen altijd maar zeuren over die kaarten etc, gewoon omdat ze bang zijn dat ze er niet bij zitten. En over dat dagjesvolk; dat terrein is zo fucking groot, van dat volk heb je echt geen last. En dat van de main. Lekker belangrijk, ga je toch lekker bij blue staan? Alhoewel ik me vorig jaar ook prima heb vermaakt op de main.

Dit wordt m'n 4e keer Defqon. Altijd zelf kaarten besteld, nooit problemen gehad.
 
Defqon is gewoon een dik feest, punt. Iedereen altijd maar zeuren over die kaarten etc, gewoon omdat ze bang zijn dat ze er niet bij zitten. En over dat dagjesvolk; dat terrein is zo fucking groot, van dat volk heb je echt geen last. En dat van de main. Lekker belangrijk, ga je toch lekker bij blue staan? Alhoewel ik me vorig jaar ook prima heb vermaakt op de main.

Dit wordt m'n 4e keer Defqon. Altijd zelf kaarten besteld, nooit problemen gehad.

Sluit ik me volledig bij aan. Vind wel dat Defqon elk jaar minder wordt, en Decibel beter. Ik ga het gewoon weer proberen voor Defqon. Sowieso naar Decibel :W
 
Defqon is gewoon een dik feest, punt. Iedereen altijd maar zeuren over die kaarten etc, gewoon omdat ze bang zijn dat ze er niet bij zitten. En over dat dagjesvolk; dat terrein is zo fucking groot, van dat volk heb je echt geen last. En dat van de main. Lekker belangrijk, ga je toch lekker bij blue staan? Alhoewel ik me vorig jaar ook prima heb vermaakt op de main.

Dit wordt m'n 4e keer Defqon. Altijd zelf kaarten besteld, nooit problemen gehad.

Vond defqon altijd wel meevallen qua dagjes volk, hing gewoon altijd een dikke sfeer. Ben er 2 keer geweest (2006 en 2007 geloof ik).
 
Vond Decibel als feest ook wel beter dan Defqon vorig jaar, maar kwa organisatie was Defqon toch wel een stuk beter hoor.
Wat heb ik me kapot lopen ergeren aan die barren en kluisjes bij Decibel zeg:'(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top