Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Godver hoe zou jem nu krijgen dan :(!

iig, morgen naar zak oldschool gangster, leviathan, paul elstak, waxweazle enz enz :W! Weer als bob
 
Denk dat ik Defqon maar lekker oversla, line-up is niet geheel boeiend kwa hardcore, en geen zin om moeite te moeten gaan doen voor een kaartje, of veel geld er voor te betalen bij één of andere voorverkoop site.

Wel zin in Dominator., fucking hell wat een vette flyer zeg :~

[ir]http://partyflock.nl/images/upload/260723_original.jpg[/ir]
 
En een beetje verkopers van het werk af houden :7

:#

Vandaag mailtje gehad van Q-Dance. Ik ben 100% zeker van 2 Defqon tickets :#

Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zo’n fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je in 2010 een aantal keer naar Q-dance feesten bent geweest en bij de 2500 mensen hoort met de meeste boekingen op Q-dance.nl.

Nice :p
 
Last edited:
:#

Vandaag mailtje gehad van Q-Dance. Ik ben 100% zeker van 2 Defqon tickets :#

Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zo’n fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je in 2010 een aantal keer naar Q-dance feesten bent geweest en bij de 2500 mensen hoort met de meeste boekingen op Q-dance.nl.

Nice :p

Die mail kregen wij ook, ik sta lekker van vrijdag tot zondag op de camping :D
 
Wat ik nou niet snap he, Ik heb geregristeerd via die een van de 5000 eerste.
Maar heb nu een mail gekregen dat ik kaarten kan bestellen omdat ik verschillende keren via event travel heb geboekt.

Vervalt die voorinschrijving van 5k mensen bij mij zeker?

Wel netjes overigens, die selecteerprocedure.
-boekingen via q-dance.nl
-boekingen via event travel
-voorinschrijving 5k mensen
 
Zo sjonge jonge ik ben nog zo lijp geweest op 1 dag:p. En ik ben niet eens weg geweest. Gewoon bij vriendin gaan zitten en stuk gaan.
 
Defkont is kut, snap niet dat daar altijd zo'n rush op is. Zwaar overrated feest imo.
 
ben er nooit geweest, en zal er ook nooit heen gaan. al is het alleen al om dat gezeik met die kaarten.

ga wel richting dominator. uber festival!
 
Heb ook geen mail, komt vast wel goed met die kaartjes.. Word me 4e keer defqon, en et toch een feest wat ik niet wil missen! Elk jaar echt wel vet gehad :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top