Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Nog mensen naar zweetrixx geweest?
Was mooi feestje!
Jammer dat ik niet meer zo van de hardstyle ben, die breaks waarom soms echt té lang, maar het feest was echt vet!
Zit nog steeds met een piep in mijn oren, wat ging dat hard toen de hardcore begon zeg! Devon K knalde nog ff door tot 6:00 met een scratchende MC Villain:love:
Afterparty was ook geniaal zeg:D
 
Vond deze editie van xx niet zo top, kon niet lekker in de hardstyle komen en werd voor mijn smaak ook niet echt lekker gedraaid, donkey rollers live was aanfluiting, leek echt nergens op. Halverwege alphaverb maar naar huis gegaan want benen waren ook op na twee optochten + feestje. Sfeer in de zaal was daarintegen wel beter dan tijdens andere editie's!
 
Afgelopen weekend naar penoza geweest. Maar 1 ding is zeker. Ik heb zelden zo'n goed geluid gehoord. Schijnt sowieso altijd in Kdanz zo te zijn.

Maar dat was wel ff een geluidje zeg:D:D
 
Lol, woon er 2 minuten vandaan maar kom er nooit omdat het juist zo'n ballentent is. :p

Maar is ook per feest verschillend natuurlijk. ;)
 
kaartjes voor Awakenings 23 april en Awake fest binnen.
als mijn nieuwe salaris binnen is gelijk maar Extrema outdoor Dance Valley en creamfields kaartjes halen.

Heb echt fakking veel zin in het festival seizoen nu het zonnetje weer een beetje schijnt.
 
Afgelopen weekend naar penoza geweest. Maar 1 ding is zeker. Ik heb zelden zo'n goed geluid gehoord. Schijnt sowieso altijd in Kdanz zo te zijn.

Maar dat was wel ff een geluidje zeg:D:D

Nee Jeroen heeft wel extra bij gehuurd dan wat er normaal staat!

Ik vond het echt een super lekkere avond!
Maar zoals je al zei ben jij meer van de hardcore?:p

Hopelijk 4 juni weer in de line up(H)

de headliners voor 4 juni word echt doodziek!
Daar is hardbass niks bij!
 
haha vanmiddag weer klein hardstyle feestj in carnaval stijl gehad :+ goed vermaakt.

Mensen die naar Scantraxx SWAT tour in outland gaan?
En weer poging tot meeting :+ als ik hem deze x wel kan vinden in tegenstelling tot de meeting op hardcore4life
 
haha alsje nu al kaarten voor defqon wil bestellen op qdance is nu exclusieve presale actie heb al 2 kaarten :W

Fan Sale
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.

Daarnaast krijgen de eerste 5000 mensen die zich nu hier registreren ook de mogelijkheid om zijn/haar kaartje voor Defqon.1 veilig te stellen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top