Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
vanavond naar mad dog in gemert, ben benieuwd wat die cd te brengen heeft:)
 
Heb als het stil is steeds een piep in mijn oren, volgens mij is dit na XXlerator Carnaval gekomen, maar kan ook zijn dat ik er nu pas op let.
Heb dus maar even goedkope Alpine Partyplugs gekocht, even kijken of ik ze een heel feest in kan houden:rolleyes:
 
Heb ook plugs van 27 euro, echt ziek, maar die dempen weer té goed, dus hoor nog beetje muziek en heel veel stemmen. Zonde geld.
 
Dat feestje was al 2 weken geleden:X
Heb ze gewoon besteld, met opbergdoosje erbij, als het niks is heb ik 14 hele euro's vergooid:o
 
Nou iets langer dan, had het ook na het schelle geluid van Outland, is vanzelf overgegaan iig.
Ja, oke. Maar ik heb liever dat ik er geen last van heb na elk feest. Anders is het pas over als het volgende feest alweer voor de deur staat;)
Ga ze op Masters voor het eerst proberen. Zie dan wel of het iets is of niet.
 
Last edited:
Doe aub die dingen in, ik loop namelijk permanent met zo'n lichte achtergrond piep in m'n oren. Als het na een maand niet weg is gaat het nooit meer weg. Ik heb het opgelopen toen ik draaide in clubs en kroegen met gare PA's etc. Ik heb nu een setje goedkope dempers omdat ik niet meer vaak na feestjes ga (al kan je in kroegen ook prima gehoorschade oplopen), bij beter horen gehaald.
 
Heb als het stil is steeds een piep in mijn oren, volgens mij is dit na XXlerator Carnaval gekomen, maar kan ook zijn dat ik er nu pas op let.
Heb dus maar even goedkope Alpine Partyplugs gekocht, even kijken of ik ze een heel feest in kan houden:rolleyes:

geluid stond ook wel erg hard.
ik was ze vergeten en heb ook een paar dagen een piep gehoord:S
denk dat ik ze niet snel meer vergeet;)
 
Heb ook een tijdje Alpine Musicsafe pro gehad, zaten 3 verschillende dempertjes bij. toen die versleten waren een setje opmaatgemaakte aan laten meten bij beterhoren
 
Ik probeer zoveel mogelijk bij de boxen vandaan te blijven en af en toe even "weg" uit de zaal met geluid. Binnenkort ook maar eens kijken naar op maat gemaakte oordoppen.
 
geluid stond ook wel erg hard.
ik was ze vergeten en heb ook een paar dagen een piep gehoord:S
denk dat ik ze niet snel meer vergeet;)

Met SWAT? So, vanaf alpha twins ging het ziek zeg. Heb ook drie dagen een piep gehad. Zelden zo'n last gehad. Vriend van me had ook van die Alpine dingen in en had nergens last van...

Was wel mooi feestje trouwens. :)
 
Op XXlerator Carnaval toen Tha Playah begon:X We hadden het er op de after nog over: ''Was ik de enige die echt niemand verstond vanavond?'' Iedereen had er last van, geluid stond veelste hard:o
Mensen die last ondervinden of oordoppen hebben raden ze 9 van de 10 keer aan. Mensen die geen oordoppen hebben of (nog) goed horen raden het 9 van de 10 keer af 'omdat het niet nodig is':p
Zelf dacht ik ook altijd dat het wel mee viel met de schade, maar die lichte piep als je in bed ligt is niet echt fijn;)
 
Ik moet ze ook nog steeds fixen. Merk zelf dat het geluid op feesten steeds harder staat, of het zelf gewoon harder ervaar. En ook die basstrillingen zijn niet bepaald fijn, soms heb ik het gevoel alsof mijn trommelvliezen zo uit elkaar klappen.
 
Ik loop nu een jaar op elk feest met op maat gemaakte doppen, en wil niet anders meer :)

Ik doe ze bij binnenkomst in na het fouilleren, en weer uit als ik buiten sta, dan hoor je het verschil in volume niet en weet je ook niet wat je 'mist'. (ook heerlijk om als de muziek al uit is niet al dat gekibbel van iedereen zo hard te horen :+)
 
ik heb ze laatst ook een keer in gehad, ik had ze al een jaar maar nooit langer dan een uur in gehad.. Op maat gemaakte bij hans anders voor ''maar'' 50e, stuk goedkoper dan ergens anders iig.. Ik doe ze mooi in, die piep bij mij moet niet erger worden iig...
 
50 euri is inderdaad "maar" 50 euro. ik heb 180 voor de mijne betaald incl 10 euro verzekering voor verlies of wat dan ook.
laatst maar eens "gebruik" gemaakt van die verzekering. Nu heb ik 2 setjes :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top