Het grote computer topic #9

ik heb een aantal test opstellingen op de zaak draaien. Ik hou me hart vast met klanten qua verandering.

Vooral Office 2013 is vloeibare poep!

@ Johnny btw

Iemand ervaring met Windows 7 in combinatie met een Bluetooth koptelefoon?
Sinds een paar dagen een Philips SHB9100 in bezit maar krijg hem niet werkend met m'n laptop.
Stuurprogramma voor bluetooth kan niet geinstalleerd worden en handmatig updaten wil ook niet.

heb het nu paar uur draaien, maar ga mooi weer naar 7... vind het maar niks...
Mja, tis ff wennen, denk ook niet dat je na een paar uurtjes gewend bent en alle handigheden kent.
Ik verwacht dat het uiteindelijk net zo fijn al dan niet fijner werkt dan W8.

@InIMoeK; hoezo? Ik dacht dat office eigenlijk alleen een iets ander design heeft gekregen?

even een vraagje, een vriend van mij wilt een nieuwe pc voor zijn studie.. nu is hij bij mycom geweest en heeft deze lijstje meegekregen... is dit goed spul? en kan het ergens anders goedkoper? (zo goedkoop mogelijk, hij moet al veel aanschaffen voor zijn studie)

Asus P8Z77-M Pro,socket 1155 mATX,VGA,DVI,HDMI,PCIe 3.0
Intel Core i5-3550,s1155 3.30GHz,Quad-core 6mb BOX
WD black 1TB 3.5inch SATA 7200RPM
Corsair Vengeance BLACK, 1600-8GB 1600MHz,CL10,1x8b,xmp

Sapphire Radeon HD7850,1GB GDDR5 2xDVI,HDMI

Cooler master elite 372 Midi-Tower ATX No psu

Samsung DVR DL 24xSATA

OCZ Modxstream pro 600WATT 80plus certified modular

ICIDU internal card reader 3.5'' black USB 2.0

Microsoft Windows 7 premium gold

inc assemblage kwam hij uit op 989,79

iemand die een beter systeem kan samenstellen. of weet waar ik zoiets kann vinden voor minder?

even een vraagje, een vriend van mij wilt een nieuwe pc voor zijn studie.. nu is hij bij mycom geweest en heeft deze lijstje meegekregen... is dit goed spul? en kan het ergens anders goedkoper? (zo goedkoop mogelijk, hij moet al veel aanschaffen voor zijn studie)

Asus P8Z77-M Pro,socket 1155 mATX,VGA,DVI,HDMI,PCIe 3.0
Intel Core i5-3550,s1155 3.30GHz,Quad-core 6mb BOX
WD black 1TB 3.5inch SATA 7200RPM
Corsair Vengeance BLACK, 1600-8GB 1600MHz,CL10,1x8b,xmp

Sapphire Radeon HD7850,1GB GDDR5 2xDVI,HDMI

Cooler master elite 372 Midi-Tower ATX No psu

Samsung DVR DL 24xSATA

OCZ Modxstream pro 600WATT 80plus certified modular

ICIDU internal card reader 3.5'' black USB 2.0

Microsoft Windows 7 premium gold

inc assemblage kwam hij uit op 989,79

iemand die een beter systeem kan samenstellen. of weet waar ik zoiets kann vinden voor minder?

Wat voor studie doet ie? Voor een beetje boekhouden is het allemaal nogal overdreven :p

ik denk dat dat best wel wat goedkoper kan.
zelf in elkaar draaien is ook een optie natuurlijk, een minder legale versie van windows ook. Maar als je de balle verstand hebt van computers is dat weer niet helemaal handig.

heb ff snel gekeken op 4launch.nl

daar kom ik uit op 900,- met exact dezelfde onderdelen. incl windows dus.

Last edited:
Mja, tis ff wennen, denk ook niet dat je na een paar uurtjes gewend bent en alle handigheden kent.
Ik verwacht dat het uiteindelijk net zo fijn al dan niet fijner werkt dan W8.

@InIMoeK; hoezo? Ik dacht dat office eigenlijk alleen een iets ander design heeft gekregen?

Alles zit weer ergens anders en het design doet pijn aan m'n ogen. Beveiliging is ook helemaal kut. Werkende Addin's of macro's worden nu niet werkende Addin's en macro's.

Daarbij zijn er weer een shit load aan group policy's bij gekomen waardoor je huidige policy's niet meer werken... Way the go MS!

Sinds kort heb ik er last van dat er tekst wordt gemarkeerd als een link. Bijv. het woord onderdeel wordt dan een link naar een site met apple troep die je dan zogenaamd kan winnen.

Heb de computer gescanned op virussen, gedefragmenteerd en ccleaner er overheen gehaald, maar het blijft er nu nog op zitten. Iemand die me kan vertellen hoe ik dit kan oplossen? Het is namelijk niet alleen hier, maar ook bijv. op telegraaf en de rest van de websites.

Write your reply...
Back