Harddisk heb ik al uit mijn oude pc (sata 2)
als voeding dacht ik aan de
ms-tech ms-n550 voeding (550watt)
En wat is nu een beetje fatsoenlijk videokaart voor deze pc? (worden geen hele zware spellen op gespeeld)
als ik op marktplaats, zoekfunctie gebruik naar een bepaalde type auto. dan doet het niet, krijg ik gewoon een witte scherm op me laptop en er gebeurt niks. ,
internet explorer, mozilla, google chrome alle3 zelfde effect:?
al een andere browser geprobeerd? En werkt het wel met andere zoekopdrachten? Geavanceerd zoeken al geprobeerd? Via Google al geprobeerd te zoeken op marktplaats zelf?
ja google werkt het wel maar is vervelend om mee te zoeken.
alleen als ik bij per automerk naar type wil zoeken, bv m3 3.0 dan doet het niet. dat geldt bij de andere automerken ook, bij de andere rubrieken werkt de zoekfunctie ook niet
Kenzie, heb ik ook. Ligt aan je AdBlocker. Als ik AdFender uitschakel en dan opnieuw zoek, lukt het wel. Als die aanstaat komt die ook niet verder dan een wit scherm.
Nog een vraagje, zijn er programma's waarmee je je computer weer een beetje op kan schonen/sneller kan maken? Mijn laptop wordt steeds langzamer en vooral opstarten duurt bijna 5 minuten vanaf het inloggen totdat ik iets aan kan klikken op m'n bureaublad. Is hier iets voor?
Loop even je geinstalleerde programma's door via add/remove programs en gooi weg wat je niet meer gebruikt, kijk idd in msconfig wat er opstart, defragmenteer de HDD en schoon je tempfiles op.
Oke bedankt, laat ik die even door m'n computer heen gaan
Jelle, hoe kan je je HDD defragmenteren? Wel is naar gezocht maar niet kunnen vinden. Ben niet heel sterk met computers als het om dit soort dingen gaat
Kenzie, heb ik ook. Ligt aan je AdBlocker. Als ik AdFender uitschakel en dan opnieuw zoek, lukt het wel. Als die aanstaat komt die ook niet verder dan een wit scherm.
@marktplaats had ik idd ook problemen met adblocker, de contact info was niet zichtbaar. Zoeken werkte wel gewoon.
Windows 7 defragmenteert je schijf overigens automatisch als je systeem niks aan het doen is, persoonlijk ook nog nooit verschil gemerkt @ xp.
Vaak is het je profiel welke vervuild raakt en daarom het inloggen erg lang duurt. Het snelst is een nieuw profiel aanmaken, maar dan ben je dus wel al je instellingen kwijt.
Heb bij m'n ouders een keer TuneUp utilities geinstalleerd, die loopt dan (desgewenst) elke week even door de computer heen en schoont de boel op. Ook defragmenteren enzo, register opruimen etc.