Mooi!Doen! 8)
en dat je je processor met het goude hoekje in de juiste hoek legt.. anders is het zo afgelopen
pfft geheugen kost ook echt geen drol meer he! 1,5 jaar geleden kon ik voor mijn 4gb kingston gewoon 90 euri neertellen oid.
zit ook weer te twijfelen over een pc upgrade evt. met SSD en nieuwe grafische kaart.. en dan wat geheugen erbij
heb nu een AMD X4 955, hd5770, 4gb ram.
doen of niet doen?
Wat heb je al gedaan/getest? Geheugen, cpu, hdd, etc?
Vinnie ik heb je toch in m'n msn staan? Anders kan ik wel ff mee kijken met Teamviewer ofzo.
Natuurlijk achteraf, maar beetje overkill 800 watt?
Ik heb laatst een mooi stil voedingkje gehaald van 530 watt, systeem is nu tijdens internetten en eenvoudige dingen muisstil
800w is iig ruim voldoende om er nog extra spullen bij te prikken en eventueel te oc'en. Ruimte zat.
Ik had zelf wel voor de 600T gegaan. De Corsair lijn kasten is van verschrikkelijk hoogwaardige kwaliteit en werkt heerlijk m.b.t. kabelmanagement.
Maakt geen hol meer uit, puur voor de looks/koelers/usb etc poorten. Zelf geef ik overigens nu wel de voorkeur aan een kast met de voeding onderin en de HDD brackets overdwars, maar ook die heb je al voor 40 euro.maakt het eigenlijk uit wat voor kast je hebt tegenwoordig?.. of is dat alleen voor de looks.. snap dat het qua sleutelruimte uit kan maken maar komt het qua temp nog cruciaal tegenwoordig?
anders kan je toch ook gewoon een oude kut atx kast gebruiken?
// of laat ik het zo zeggen, een coolermaster kast van 40 euro?