Vincent-Aerox
Scooterloos
32 bit ondersteunt max 4gb dacht ik. 64 bit is in staat meer en sneller berekeningen te maken.
Correct if wrong.
Correct if wrong.
32 bit ondersteunt max 4gb dacht ik. 64 bit is in staat meer en sneller berekeningen te maken.
Correct if wrong.
Was zo, de chips zijn schaarser geworden wat de prijs van een 6950 iets omhoog heeft gedreven. Daardoor is een 560TI nu aantrekkelijker dan een 6950, aangezien die kaarten elkaar weinig ontlopen.Mwa, XP modes is soms best handig. Maar voor de gemiddelde gebruiker idd niet.
@Jelle, hoe kom je erbij dat de 6950 twin frozr III slecht te krijgen is?
http://tweakers.net/pricewatch/279789/msi-r6950-twin-frozr-iii-power-edition-oc.html
Die nV kaart heeft als beste levering "binnen 3 dagen", en dat is ook nog eens maar bij 1 webshop?
Maximaal 4295 mb, alleen wordt daarvan sowieso al wat van afgesnoept wat je niet kunt gebruiken. Meestal heb je op een 32 bits Windows besturingssysteem zo'n 3250mb RAM ter beschikking maximaal, ongeacht of je er 4, 8, 16 of meer in stopt. 64bits heeft geen limiet. Ja, de limiet is er wel maar zoveel GB aan geheugen gaat er nooit in een PC gestopt worden.
Correct if wrong.
dit wist ik.
maar buiten dit om.. is er nog een ander verschil tussen al die versies?
Windows 7 Ultimate kun je Taalpaketten installeren, heeft Bitdefender (beveiliging) en Bitlocker (ook beveiliging)dit wist ik.
maar buiten dit om.. is er nog een ander verschil tussen al die versies?
ok duidelijk thnx
lekker deze houden dus..
heb alleen wel te kampen met een processor als bottleneck nu denk ik..
wanneer ik Lightroom 64bit gebruik om mn foto's te bewerken dan draait mn processor continu @ 100% wat natuurlijk niet fijn werkt.. mn RAM staat dan op 50-60% te bakken..
specs:
AMD x2 6400 (am2 socket) @ 3.21 ghz
4 gig RAM, OCZ reaperX.. 2x2 gig
asus m2n sli deluxe mobo
XFX 250gts
ja google had ik ook kunnen gebruiken idd
Maar ik ben nog niks verder.... ik kan ook kiezen voor static ip/pppoe/pptp enzo wat is dat dan ? standaard staat hij op automatic dhcp
Goed, bulldozer valt aardig tegen. Mensen die een 2600 wouden halen, gewoon doen.
2500 valt over de discussieren, maar het verbruik van de bulldozers ligt gewoon erg hoog in vergelijking met de sandy bridge cpu's.
@Vinnie, wat Marcel zegt, plus de mogelijkheid om een pc in een domein te hangen, windows xp modus te gebruiken etc.
Hier een mooi overzicht: http://www.websonic.nl/pctips/windows7/verschillentussenversies.php
Mwah moet het nog maar zien.
Denk dat je een ADSL gateway te pakken hebt. Je moet ff kijken of je hem als AP only in kan stellen. Wat is het exacte type?