ja, tegen eind mw3 wil ik mijn pc hebben, dus tijd tot 8 november! Als budget zal ik het gewoon op 800 euro houden, later wil ik ook naar een crossfire setup ofzo gaan.
Kan je mij een setup geven misschien die aan mijn eisen voldoet?
Ik heb een router te leen maar het wachtwoord dat ooit ingesteld is is verloren gegaan laten we zeggen, kan ik nu alsnog in mijn router instellingen komen ? en zo ja hoe ?
Meestal zit er een reset functie op die dingen om hem terug te zetten naar factory defaults. Dan is het inloggen met user: admin en wachtwoord: admin of password ofzo. Dat is te vinden in de handleiding.
de upc modem vast aan zon stopcontact adapter die weer in mn laptop gaat, die werkt gewoon.
de wlan router staat wel aan maar nu zonder verbinding op internet anders kan ik er helemaal niet op als ik de kabel van de UPC modem er in druk krijgt hij nog geen verbinding met internet op het wlan
Ik heb mij ff de tijd genomen zelf een systeem te kiezen, dit zou het moeten zijn, rekening houdend dat de bulldozers minder zullen zijn dan de intels...
Ik heb mij ff de tijd genomen zelf een systeem te kiezen, dit zou het moeten zijn, rekening houdend dat de bulldozers minder zullen zijn dan de intels...
Gister pc naar azerty gebracht met rma voor mobo. net al mailtje dat ze getest hebben en geen fouten konden vinden. installatie vanaf windows dvd werkte ook. vind het heel bizar dit. ff kijken wanneer ik hem op kan halen