Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Hij pakt nu geen enkele cd of dvd meer met booten. Bootmgr is missing zegtie dan. Ook originele xp cd pakt ie niet.

Bootable usb paktie wel maar dan komt dus de error dat ie niet de hd kan formatteren. hij begint er wel mee maar na een veel te lange tijd zegtie dat ie niet formatteren.

Wtf copying windows files slaat ie nu over ofzo,komt direct groen vinkje bij. en nu is ie bezig met expanding windows files. lijkt wel of hij nu blijft haken maar laat hem nog wel. ff.

Hoelang mag zoiets maximaal duren? Normaal gaat het namelijk vele malen sneller

En hij faalt weer

[ir]https://picasaweb.google.com/m/viewer?fgl=true&pli=1#photo/113176350126893382008/5660472853777900897/5660771156669744338[/ir]

Lijkt wel of je schijf op read only staat.

Heb je al een low level format geprobeerd? Vervang je Sata kabel is.

Of je Sata controller is dood aan het gaan. Heb je je schijf al in een andere PC geprobeerd?

Mwah moet het nog maar zien.
Ik ook, maar het concept opzich is zeker goed. Als deze inderdaad met de 2600k te vergelijken is hebben ze zeker een goede cpu op de markt, ook al komt intel met ivy bridge en sandy bridge E. Ze lopen iig dan maar 1 generatie achter ipv 2 a 3 wat ze atm nog doen.

Gaat ook een LC kit verkocht worden, althans zo lijkt het:
[ir]http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?attachmentid=120911&d=1318005091[/ir]

Lijkt wel of je schijf op read only staat.

Heb je al een low level format geprobeerd? Vervang je Sata kabel is.

Of je Sata controller is dood aan het gaan. Heb je je schijf al in een andere PC geprobeerd?

Low level format nog niet. ook niet bij hirens boot zien staan.

Eens kijken of ik nog een sata.kabel heb.liggen. en anders ff satakabel van mn dvdspeler proberen en dan via bootable usb nog eens proberen.

Plek waarop ik de satakabel op mobo aansluit moet niks uit maken toch?

Montage mobo cpu en ram is door.azerty gedaan. evt zelf batterijtje uit mobo halen en weer erin en dan testen?

Man bij pczaak(niet azerty) zei dat het mss mobo is ivm meerdere problemen

Ff kijken of ik nog garantie heb op de montage van mobo cpu en ram. maar dan moet ik wel zeker weten dat het probleem daar ligt.

Schijf ook nog niet in andere pc geprobeerd.

Heb nu een low level format lopen wat nog wel een flinke tijd duurt. sata kabel van hd naar mobo en van dvdspeler naar mobo vervangen, boot weer geen w7 dvd. wel xp pro cd maar die geeft in begin van installatie bsod.

heb nog paar weken garantie op montage van cpu mobo ram en hd ook nog dik garantie dus breng mn kast er wel heen. wordt pas dinsdag ivm werk. kutzooi. hebben hier nog wel pc om.hd in te testen maar die heeft nog een oude aansluiting dus gaat niet passen. en verder alleen laptops.

Idd, dan moet je in je bios je controller op IDE ipv AHCI zetten, dan zal xp wel booten.

Oja, voor de mensen die nog een BF3 systeem willen:
[ir]http://bouweenpc.nl/upload/amd%20fx%20slides/8.png[/ir]:W

Last edited:
Scheelt wel 1 tot 2 hele FPS! :P Kun je beter een dikke videokaart halen en geen FX8150 of 2600k maar een stapje lager. Heb je meer aan. :)

Dat ligt eraan hoeveel een game op de gpu of cpu leunt, een systeem moet je balanceren, cheap-ass cpu met high-end gpu gaat ook niet geweldig werken.

Nee offcourse, maar een stapje lager kan prima, zoals de 2500k. Elk beetje CPU van de laatste generaties voldoet prima, GPU is veel belangrijker. :)

Dure CPU's zijn weggegooid geld als je het puur gebruikt om te gamen.

Denk dat je met dat budget wel iets verder komt dan een basis game pctje :P

700 is ook mijn budget namelijk, je setup kan ik niks over zeggen.

Status
Not open for further replies.
Back