Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Idd, maar je zou even Victoria kunnen proberen (pc niet gebruiken).

Werkt niet, melding 'privileged instruction'

Even op cd'tje wachten dus.

Baal er goed van dat het raak is.

Al tot 3 x toe een schijf moeten omruilen bij Azerty. Zal toeval zijn dat het precies 3 x bij mij gebeurd, maar ben er nu wel klaar mee.

Werkt niet, melding 'privileged instruction'

Even op cd'tje wachten dus.

Baal er goed van dat het raak is.

Al tot 3 x toe een schijf moeten omruilen bij Azerty. Zal toeval zijn dat het precies 3 x bij mij gebeurd, maar ben er nu wel klaar mee.

Uitvoeren als administrator?

Werkt ook niet.

Heb hem gebrand, maar hij wil hem niet booten. Beetje vreemd. Heb hem gewoon met Windows gebrand, maar dan moet niet uitmaken...

Was het wel een ISO dan? Meestal zit er namelijk een los programma bij waarmee je een bootable hirens boot cd kan branden.
Neem aan dat je boot volgorde goed staat / goed hebt gezet?

Ben nu versie 14.1 aan het downloaden.

Bootvolgorde staat goed, heb ik nog naar gekeken.

Wilde eerst niet eens naar de BIOS, viel dan uit ipv naar BIOS te gaan.

Morgen maar eens zien of het werkt en anders eerst maar W7 opnieuw installeren, want alles hapert en schokt nu toch wel zo vaak, is gewoon niet fatsoenlijk snel meer mee te werken :(

Als je controller/disk errors vind in je logboek zou ik niet zomaar windows opnieuw installeren, de kans dat dat goed gaat is miniem, en nog eens nutteloos ook blijkt de schijf echt stuk te zijn.

Ja, daarom morgen eerst even nieuwe proberen.

Brand de nieuwe wel op een CD.

Vandaag dvd'tjes gehaald, blijkt dat ze gewoon goedkoper zijn dan CD's :P

Heb hem getest.

Maxtor Powermax 4.23

- Quick test: alles pass
- Advanced test: alles pass

Schijf lijkt mij dus in orde?

Krijg nu ook elke keer de melding met opstarten dat windows niet legitiem is.(kwestie van crackje, maar misschien heeft het ergens mee te maken?)

Kan nu prima W7 weer vers installeren toch? Schijf passed alles in de test.

Atm is het echt bijna onmogelijk om nog normaal met m'n pc te werken, haperen etc.

Tijdens het typen van deze post al minimaal 5x gehaperd, tekst verschijnt pas 5 seconden later etc. Plugins lopen continu vast. Windows verkenner ook, eigenlijk hapert alles

kan iemand mij helpen voor zo laag mogenlijk budget een goeie hd-video monteer pc te samenstellen..

denk goeie processor?. i5 of i7?.. werkgeheugen kost geen fuck meer geloof ik?.. is een videokaart nog van groot belang?.. denk dat geen top of de bill hoeft te zijn?..

liefste ssd voor snelheid lijkt me?

ik heb geen verstand van kasten en/of voedingen, dus als iemand me daarbij zou kunnen assisteren graag :)

Beste is daarvoor volgens mij Seatools..

Die pakt bijna alles wel qua fouten..
Alleen bij seagate schijven, anders krijg je direct fail te zien.

@Vincent, tja dan lijkt die wel in orde, hoeveel mb/s haal je in hdtune?

@Laurens, monteren met wat? Windows movie maker? Pinnacle studio? etc

Status
Not open for further replies.
Back