[5th] Douwe
Lets Hiv...
Ik ga er vanmiddag weer ff mee pielen, thx!
Dit gaat em worden:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...309185]=1&product[434332]=1&product[245968]=1
Iemand die kan bevestigen dat deze koeler weldegelijk past op een 1155, op azerty staat alleen 1156. Volgens de website van noctua zelf past hij op een LGA 1155, dus zal wel goedkomen dan ofniet?
Ik zou toch zeker een grotere nemen dan 64GB hoor, goed, als je echt alleen windows erop zet is het voldoende, maar je zult toch (onbewust) andere applicaties en games erop installeren. Ik zou liever 120GB nemen.
@Jelle, wat bedoel je met "..."? Of bedoel je dat je helderziend bent?
Prachtig systeem. Voeding is aan de ruime kant, toekomstgericht? Uitstekende kast keuze.
Het enige dat ik mis is een SSD, dat is echt een wereld van verschil tegenover een HDD. Puur voor je besturingssysteem, 64GB is groot genoeg. De rest op de HDD gooien. De Crucial M4 64GB is de SSD van het moment! Relatief goedkoop, zeer betrouwbaar en retesnel! Kost je nog geen 100,- en je krijgt er zoveel performance voor terug!
Edit: Die koeler wordt geleverd met Socket 1155 bracket btw! Past dus!
Idd zelf bouwen... het past ten slotte maar op 1 manier, niks forceren en dan komt het wel goed. Enige waar je misschien even op moet letten is in welke bankjes je het geheugen drukt, maar dat is mobo afhankelijk (RTFM).
die past maar op 1 manier door die uitsparingen, verder heb ik al opgezocht hoe ik de ram moet aansluiten op het moederbord, 1 - 3 - 2 - 4 liep het geloof ik, dus gwn 1 en 2.
Verder wat maakt zo'n SSD nu uit, als ik windows installeer daarop? Dat windows sneller start snap ik, maar verder?
Mooi systeem, vind zelf alleen de koeler wat prijzig, dat kan goedkoper. Evenals de VGA kaart, maar dat zal wel een bewuste keus zijn. Idd 64gb M4 Crucial SSD toevoegen voor OS.Prachtig systeem. Voeding is aan de ruime kant, toekomstgericht? Uitstekende kast keuze.
Het enige dat ik mis is een SSD, dat is echt een wereld van verschil tegenover een HDD. Puur voor je besturingssysteem, 64GB is groot genoeg. De rest op de HDD gooien. De Crucial M4 64GB is de SSD van het moment! Relatief goedkoop, zeer betrouwbaar en retesnel! Kost je nog geen 100,- en je krijgt er zoveel performance voor terug!
Edit: Die koeler wordt geleverd met Socket 1155 bracket btw! Past dus!
Wat ik ermee bedoel is dat dit eigenlijk het verhaal van AMD de afgelopen jaren qua processoren is. Dus het viel te verwachten dat hij niet of niet veel beter ging presteren dan de 2600K.@Jelle, wat bedoel je met "..."? Of bedoel je dat je helderziend bent?
Mooi systeem, vind zelf alleen de koeler wat prijzig, dat kan goedkoper. Evenals de VGA kaart, maar dat zal wel een bewuste keus zijn. Idd 64gb M4 Crucial SSD toevoegen voor OS.
Wat ik ermee bedoel is dat dit eigenlijk het verhaal van AMD de afgelopen jaren qua processoren is. Dus het viel te verwachten dat hij niet of niet veel beter ging presteren dan de 2600K.