Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Ik wil zo rond de 500 euro besteden aan een nieuwe laptop. Ik weet alleen niet waar ik precies op moet letten. Zo heeft dell een leuke aanbieding op hun site, maar dat geldt ook voor mediamarkt waar ik een mooie vaio zag staan.
Wel heeft bijvoorbeeld de dell laptop een dual core processor. Maar waar ik nog meer op moet letten en of dit echt een goede processor is weet ik eigenlijk niet.
Op de laptop word niet echt gegamed ofzo tenminste niet de meest veeleisende spellen. Me vriendin vindt de Sims wel leuk bijvoorbeeld maar die zal toch niet al te veeleisende specs hebben om te kunnen spelen?

ja daar zit ik zelf ook nog over na te denken. 17 inch is natuurlijk mooier maar 15,6 voldoet natuurlijk ook. Maar ga dnek ik toch voor 17

Ik heb een nieuwe 'behuizing'

Is nog in progress :+
[ir]http://tweakers.net/ext/f/Nqd1GH9txGp70tV9YlA1QuKq/full.jpg[/ir]

:W

Hoi mensen ik heb een 2e LCD-scherm aan mijn computer aangesloten.
Het bureaublad heb ik gesplit, dus op het ene beeldscherm kan ik wat anders doen dan op de andere.
Nu wil ik op mijn 2e beeldscherm bv. op rtlgemist volledig scherm doen. Maar als ik dan op beeldscherm 1 klik, gaat beeldscherm 2 van volledig scherm af.
Iemand idee hoe ik dit niet kan laten gebeuren?

grrrr, ttw

Gestopt.... ja eigenlijk wel.
Heb de spullen nog, en een opgebouwde 965 BE C3 setup, maar geen tijd, en geen geld door m'n huis.

Als straks m'n computerkamer af is komen er vanzelf weer kriebels :)
Wel een keer komen helpen LN2 gieten he, met jor :)

Ja toch ik kom wel helpen, samen met Vissa met een biertje erbij.
Vissa heeft trouwens nog een mobo die ik van hem heb gekocht geleend, beter verkoop je die dan kunnen we van dat geld nog een kratje bier halen :P

Cool!

Ik kom zeker een keer LN2 gieten! Moet ik ook eens mee maken! Dan kun jij ook mooi even prutsen met mijn beestje. :love:

Denk volgende week ff langs highflow het volgende halen:

- Laing DDC1-Plus pomp
- Watercool DDC pomptop
- Swiftech Apogee XT CPU Block
- Koolance NX480 GPU Block
- EK Multioption Reservoir 150
- TFC Xchanger 360 Radiateur
- Noiseblocker fans
- Bitspower fittingen

Kan ik lekker loos gaan. :P

Last edited:
Vraagje, ik heb net mijn moederboard vervangen, nu schommelt de CPU van 10% naar 100% en heen en weer. Waaraan ligt dat, verder draaien er namelijk nog géén programma's, internet of games.
Heb je alle drivers geïnstalleerd?

Kon het niet laten, de HD5870 maar weer weg gedaan en morgen:

geforce_gtx480_end.jpg

Highflow bestelling de deur uit, hopelijk snel binnen, lekker loos gaan. :#

GTX480 inderdaad!

Prijzige beestjes ja op het moment, al was mijn HD5870 ook al 420 euro, deze alleen nog ietsjes meer. :P

Ben benieuwd wat voor lawaai hij maakt en hoeveel hitte er vanaf komt. :D Maakt niet zoveel uit, hopelijk volgende week toch de hele WC setup binnen. 8)

[iR]http://images.hardwareinfo.net/usersys/benchmarks/011344-11.jpg[/ir]

Doet het al leuk op stock speeds, zodra de WC set binnen is helemaal los gaan. :D

Heren ff een vraagje,

Ik krijg een computer aangeboden met de volgende spullen:

-CPU: Intel Core i7 920 4x2.66ghz QuadCore
-Optical: LG Dual Layer DVD brander 22x GH22NS
-Grafisch: MSI ATi HD4350-1024Mb DVI, VGA & HDMI
-Voeding: 500W voeding
-HDD: Samsung 1000Gb 32mb SataII harddisk
-Geheugen: Trippel channel 6gb 1333Mhz DDR3
-Moederbord: Asrock Intel X58 Extreme Chipset
-Gbit Lan / 2x PS2 / 6x USB 2.0 / 1394 IEEE firewire / 6x sata intern /
-2x USB2.0 front met audio (hoofdtelefoon & microfoon) front / E- sata express extern
-7.1 Digital Sound
-Sata raid

Het is allemaal nieuw !

Wat is dit ongeveer waard ?

Ik heb het niet opgezocht, maar uit m'n hoofd zal het ongeveer €700 zijn...maar ik hou dan geen rekening met de voeding, geheugen en evt. verzendkosten.
920 = 220
Brander = 20
Graka = 40
HDD = 70
RAM = 100 tot xxx
MOBO = 160
Voeding = 50 tot xxx

Moest stiekem wel even kijken wat zo'n 4350 nu nog kostO-), maar erg ver zat ik niet van de prijs af, ook niet vreemd omdat ik zelf een nieuw systeem wil bouwen met een 1366 bord, een 920 en 6GB triple channel, de rest is een beetje standaard.

De prijs die ik voor geheugen en voeding reken is ongeveer het goedkoopste wat er te krijgen is, het zou veel meer kunnen zijn maar ik zou er niet vanuit gaan gezien de keuze van het moederbord (Asrock).

Last edited:
Wat is je max budget? :)

Hopla, WC set bestelling de deur uit, wordt bruut! :D

Edit: Al verstuurd ook, morgen binnen! :#

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back