Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Ik bedoelde Hyper-Thread

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyper-threading
Dat je 4 cores(denkbeeldig) meer hebt, dat je meer applicaties tegelijktijd kan doen(meer opdrachten uitvoeren). Rond 8 stuks inplaats van 4.
Dat heeft alleen de i7, correct me?

i5 of i7
YouTube- Intel i5 versus i7 which one should i buy? Part 1 of 2

Lekker boeiend, dat zijn wannabe cores. In echte multicore applicaties is een echte 6 core als de phenom II x6 een stuk sneller. Soms is HT zelfs trager dan zonder.

@Wesking: tjek hier ff.

Wie weet er nog andere goede teams/personen voor blu-ray/1080p films incl. nl subtitels op binaries?

Ik heb nu het just4fun-team.nl gevonden, die hebben aardig wat erop staan. maar ik zoek eigenlijk nog wat anderen.

weet iemand nog iets? mag ook via pb als scooterforum dat niet openbaar wil hebben

alvast bedankt!

ik hoop dat iemand mij kan helpen. Hoe kan je in excel voor elkaar krijgen dat wanneer je in een cel wat neerzet, deze gegeven ook in een andere cel naar voren komt?
Ter verduidelijking, Ik heb een wkpoultje gemaakt. Nu wil ik dat je voorspelling van een poule, uitslag automatisch wordt doorberekend naar de 8ste finales. Dus als je bijvoorbeeld voor de poule voor nederland gaat invullen:
1. Nederland
2. Kameroen
3. Denemarken
4. Japan
Dat nederland automatisch in het juiste vakje voor de wedstrijd in de 8ste finales naar voren komt.
Ik heb meerdere excel bladen gebruikt. Blad 1 is dus de poulewedstrijden en de bijbehorende poulevoorspellingen
Blad 2 achtste finales
Blad 3 kwart finales
etc.etc.etc...

ja precies.
DUs wanneer je in cel a1 invult nederland dat het in tabblad 2 in cel c7 ook nederland komt te staan

Iemand wat simpele tips, ik heb 2 harde schijven van 500gb, nou wil ik op de 1 W7 houden en op de andere XP zetten, hoe kan ik dit het beste doen?

Ja ik heb 2 schijven van 500gig, nu wil ik de lege (D) XP zetten, en dan instellen dat je bij het opstarten XP krijgt. Omdat je geen XP over W7 kan schrijven

Makkelijkste en IMO beste optie is de schijf waar W7 op staat loskoppelen, dan op de andere XP installeren.
Alles weer aansluiten en via BIOS kiezen van welke schijf je op wilt starten (Kan wel lastig zijn als je 2 dezelfde schijven hebt).

Er zijn andere opties, maar dat zijn geen simpele tips<]

Wie weet er nog andere goede teams/personen voor blu-ray/1080p films incl. nl subtitels op binaries?

Ik heb nu het just4fun-team.nl gevonden, die hebben aardig wat erop staan. maar ik zoek eigenlijk nog wat anderen.

weet iemand nog iets? mag ook via pb als scooterforum dat niet openbaar wil hebben

alvast bedankt!

In FTD zoeken naar de tag remuxed :)

ik heb net het volgende besteld:

I5 750 (2,66GHz, 8mb)
6144MB ddr3
ATI Radeon HD 5450 1GB DDR3 graphics
1TB sata 7.200RPM
7.1 intergrated channel audio

icm.

W7 home premium 64 bits

zal dit een beetje werken??

melige bui :P sorry

Tuurlijk werkt het een beetje. verwacht er geen game monster van, maar voor de rest is het een prima systeem.

Vraagje, ik heb net mijn moederboard vervangen, nu schommelt de CPU van 10% naar 100% en heen en weer. Waaraan ligt dat, verder draaien er namelijk nog géén programma's, internet of games.

Status
Not open for further replies.
Back