Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Thanks! :D Is toch wel weer leuk zo'n beetje kloten ermee. :W

Nu de GTX480 fatsoenlijke koeling heeft ging ik gister daar maar eens mee aan de slag. Al na een paar minuutjes was het duidelijk dat ik redelijk aan de max zit wegens voltage limiet, maar damn! Wat een enorme rek zit er in die kaart. Temperatuur is heerlijk, 50 graden onder full load. :eek: We gaan van:

[ir]http://i46.tinypic.com/2qs9xf9.jpg[/ir]

Naar:

[ir]http://images.hardwareinfo.net/usersys/benchmarks/011344-11.jpg[/ir]

Stock: 700 core, 1400 shader, 4000 ram mhz's
Tweaked: 875 core, 1750 shader, 4400 ram mhz's

De prestaties zijn gewoon met 15 tot 25% gestegen, dat ding maakt het een stock HD5970 nu toch wel erg moeilijk, en dat voor een single GPU + de weet dat er nog een stuk betere GTX480 revisies aan komen. :W

Nu de CPU aanpakken, kijken hoever we die kunnen oprekken. :D

zal wel meevallen denk ik. Had moeitje met 600watt load halen hier, een quadcore en 4 GPU's....

Maare, omhoog met die cpu :)
Bijna zeker dat hij de kaart nog bottleneckt

Draai eens een 2003 @ 4ghz, en een 2003 als je klaar bent met de cpu.... :)

Ik zal er morgen eens mee aan de slag gaan, tijd om het overklok topic maar weer omhoog te kicken denk ik? :W

Heb jij ervaring met PiFast Mark? Op Hardwareinfo is Chiller vandaag een wedstrijdje begonnen. Ik wil de 1e prijs! :D

Net ofdat een GTX480 net zoveel uit het net trekt als 4 GPU's. :D Ding verbruikt echt niet ZO veel hoor. :P

Edit: Benchmark topic even omhoog kicken, daar verder met dit onderwerp! :W

@ Vissa,

Welke waterkoeling setje gebruik je voor je cpu/gfx? Kan niet echt 1tje vinden voor socket 1366, :>

Custom setup, dus geheel zelf samengesteld. Lijst met onderdelen:

Pomp: Laing/Swiftech D5 MCP655
Pomptop: EK D5 X-Top V2
Radiateur: EK Coolstream XT 360
CPU Block: EK Supreme HF Nikkel
GPU Block: EK FC480 GTX Nikkel/Plexi
GPU Backplate: EK FC480 GTX Black
Reservoir: EK Multioption RES X2 250 Advanced
Fans: Noiseblockers BlacksilentPro
Fittingen: Bitpower Matt Black
Slang: DangerDenn DD-TFC UV White

En nog een shitload aan kleine onderdeeltjes. Allemaal gekocht bij Highflow natuurlijk!

Ff vraagje aan de compu boys. Vroegah gebruikte ik altijd Porta om wat foto's online te zetten in een designie album, d'r kunnen alleen geen filmpjes bij. Iemand een simpele, zoals Porta, oplossing om er ook filmpjes in te krijgen? En dan geen photobucket oid.

Der moet hier vast wel iemand zijn die mij kan helpen. Krijg sinds vandaag ook al een fout melding als ik youtube filmpjes wil bekijken. Vannacht nog nergens last van. Dit had ik tijdje terug ook als ik muziek af wou spelen met WMP. Toen maar Mediamonkey geinstalleerd.

mwdqte.jpg

Deze foutmelding krijg ik ook als ik het met Explorer en Opera probeer.

En kom ik uit op deze site: http://totalcodec.com/

Maar no way dat ik ook maar ergens voor ga betalen. Iemand een andere oplossing wat ik kan doen?

Status
Not open for further replies.
Back