Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
weet iemand waar je een usb naar earphone adaptertje kan halen?
ken het op internet zo 1 2 3 niet vinden, dus bestaan ze zowiezo wel? :P

Beetje rond aan het kijken voor een andere pc...

heb nu een AMD Athlon 3600 procc. met een MSI K9N SLI moederbord en een GeForce 8-serie videokaart (welke weet ik niet, iig een 1GB versie) en 2 GB werkgeheugen.

Voor de nieuwe spellen word het wat traag dus zoek iets nieuws.
Is het makkelijk/mogelijk om in me huidige kast een andere procc te plaatsen (eventueel met ander moederbord) of gewoon voor een compleet nieuwe kast gaan?

Budget rond de 750 euro, losse onderdelen kopen en zelf monteren is ook geen punt.

Geen punt in de zin van: is mogelijk.

Heb me huidige pc ook los gekocht en zelf in elkaar gezet, handleiding goed lezen en komt goed.

Volgens mij past elke single/dual core AM2 cpu er op. Met een 6000+ x2 of iets dergelijks moet het spul nog wel verder kunnen. Geheugen op een videokaart zegt verder weinig tot niets, kijk anders even met GPU-Z wat voor videokaart erin zit.

Volgens mij past elke single/dual core AM2 cpu er op. Met een 6000+ x2 of iets dergelijks moet het spul nog wel verder kunnen. Geheugen op een videokaart zegt verder weinig tot niets, kijk anders even met GPU-Z wat voor videokaart erin zit.

Zat op me werk dus kon niet kijken.

Zit een 8600 GT in.

Kast kun je gewoon houden, en bijvoorbeeld de cd/dvd speler/brander ook. Wat voor voeding en hardeschijf zitten erin? Als die een beetje fatsoenlijk zijn kunnen die ook blijven.

Zodra ik dit weet kan ik wel wat leuks voor je zoeken! :)

Er zijn 2 spelers op de markt, dat zijn AMD en Intel. In zo goed als alle prijsklasse zit je met een recente Intel CPU beter dan een AMD. Intel loopt nog steeds iets voor op AMD.

Kast kun je gewoon houden, en bijvoorbeeld de cd/dvd speler/brander ook. Wat voor voeding en hardeschijf zitten erin? Als die een beetje fatsoenlijk zijn kunnen die ook blijven.

Zodra ik dit weet kan ik wel wat leuks voor je zoeken! :)

Zit een 350W coolermaster voeding in en een 180GB en 750GB schijf...

Ok, dan moet de voeding ook vervangen worden, het zou misschien op het randje kunnen maar ik zou het niet wagen.

Ik zou voor die 750 dan dit halen:

Processor: Intel Core i7 860
Moederbord: Asus P7P55D
Geheugen: Elk 4GB DDR3 1600mhz kitje voldoet, zoiets als de Corsair XMS, GEILL, Kingston HyperX
Videokaart: MSI R5770 Hawk
Voeding: OCZ ModXsteam Pro 500

Kun je voorlopig weer lekker vooruit! :)

Die 750 was dan meer voor complete kast :P

Maar ik hoef ook niet het nieuwste van het nieuwste te hebben...

Mja, als je niet teveel geld uit wil geven kan je dat moederbord en geheugen gewoon houden.
Zou ik lekker een 2e hands athlon 6000+ x2 op de kop tikken, processoren gaan eigenlijk nooit stuk.
Video kaart zou ik ook voor een 5770 gaan.
Ben je voor ongeveer 200 euro klaar. Geen high-end game machine maar de meeste games zullen er nog netjes op draaien.

me oom heeft een "grappig" virus op z'n PC, als je iemand aanmeld (beginscherm zegma) dan logt ie gelijk weer uit, je kan dus niet echt in windows komen.
Het virus zelf is er inmiddels afgehaald (Hiren's boot cd) maar dat scriptje staat nog ergens in windows zelf.
is iemand hier bekend mee?

Windows toets + R -> msconfig -> tabblad opstarten.
En als het goed is kan je gewoon in veilige modes booten.

Iemand interesse in een nieuwe Logitech Z-5500 voor maar 175 euro?

Heb namelijk een defect exemplaar staan, waar nog garantie op zit.

Status
Not open for further replies.
Back