Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Vraagje weer :P

Ik heb bij het inlog scherm voor het netwerk op de kazerne een typfout gemaakt, firefix onthoud deze en ik kan hem niet wijzigen naar de juiste account naam, als ik 'm goed invoer wijzigd firefox hem automatisch naar de oude/foute naam...

Ik heb alle geschiedenis verwijderd en firefox opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet, hij blijft er fout in staan...

Iemand enig id hoe ik dit verhelp ?

vreemd, firefox zou de wijziging moeten zien, en vragen of je deze wilt onthouden, of hij zou hem als nieuwe username / password combi moeten opslaan.

Zeker dat je alles gewist hebt?
tools --> clear recent history --> bij time range everything, en bij details alles aanvinken.

Ik ga er vanuit dat je het wel gedaan hebt maar zie het hier nog niet staan..

Extra -> Opties -> Beveiliging -> Opgeslagen wachtwoorden

Daar staat ie ook niet meer bij?

Hoe heb je firefox verwijderd? Via configuratiescherm -> software of met een 'externe' uninstaller. Vaak laat windows zelf voorkeuren e.d. staan en moet je die handmatig verwijderen. Ik gebruik zelf altijd Your Uninstaller! die scant meteen of er nog achtergebleven folders zijn en verwijdert ze voor je.

Je hebt het toevallig niet ook verkeerd gedaan in IE en dan bij de installatie van Firefox de voorkeuren geïmporteerd?

Ik ga maar wat mogelijkheden af hoor :+

Heb 'm via configuratie scherm verwijderd idd, opgeslagen wachtwoorden stond hij niet meer bij en in IE stond hij goed.

Heb er nog een beetje mee zitten pielen en nu werkt het wel, waar het nou aan lag weet ik nog niet maar goed :P

Thx voor het meedenken.

M'n 8800GTX is voor de 2e keer doorgefikt :D En ik heb nog steeds garantie \o/

Ze zijn niet meer leverbaar, heeft mijn broertje ook. 2de x ook doorgefikt met garantie. Maar nu kunnen ze niet meer leveren, en word helaas niet meer gemaakt. Hij kan vervangende kaart voor terug van bedrag van 140,-, mag dit? Hij heeft toen 400+ gekocht.

Klopt, de 8800GTX is al een hele lange tijd uit de productie / niet meer leverbaar.

Hier en daar zal er misschien nog ergens 1 liggen. De laatste nieuwprijs zal inderdaad rond de 140 euro hebben gelegen voordat Nvidia de stekker uit de 8800GTX heeft getrokken. Voor dat geld zul je dan helaas een vervangende kaart uit moeten kiezen. Betaal je niks bij dan zou ik voor een HD5770 gaan, beste optie voor dat geld.

Grappig is dat de HD5770 trouwens een stukje sneller is dan de 8800GTX. Moet je zien hoe de prestaties zijn toegenomen in de afgelopen tijd en wat je voor dat geld krijgt. De HD5770 was bij de lancering om en nabij de 150 euro. De 8800GTX ver over de 500 euro. :P Toch grappig.

Ja inderdaad, ik raad mijn broertje ook al aan om HD5770 XXX te kiezen. Dan maar 10/15 euro bij lappen, alleen vind jammer dat je niet de hoofdprijs voor krijgt wat je toen heb betaald.

We zijn allemaal nvidia fans, maar voor die prijs heb je geen goeie nvidia kaart. Dan maar Ati.

hebben jullie nog een goede gratis virus scanner? Ik doe net me ps weer aan en krijg ik dit bericht :D

Last edited:
Ik heb even een vraagje.

Wat zijn goede boxen (voor pc) die een redelijk tot goed geluid produceren.

Ik dacht zelf een een setje als de Logitech x-230.

Die boxen vind ik er netjes uitzien en passen bij de rest van mn kamer etc.

Of kan ik beter direct een 5.1 nemen? Zo ja, welke? (goedkoop?)

Dat jij het zelf niet claimt zegt al genoeg IMO ;)

Maar 175 is ook teveel van het goede.

Is die Logitech x-230 een goed setje dan? Gewoon voor muziek/films/games

dan zou ik gaan voor de Z2300 :)
heb hem zelf ook en zeker een goei geluidje..
denk toch wel 1 van de betere 2.1 setjes

Oke, thanks voor je reply, maar ik was niet van plan om er zoveel aan uit te geven.

Ik heb nu van die goedkope logitech boxjes zonder subwoofer.

En ik wil toch wel wat beter geluid en een subwoofer erbij.

Status
Not open for further replies.
Back