Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Sinds kort word ik dood gespammed door dat f*cking wow meuk gebeuren en blizzard zooi.

Ff een klein stukje gekopieerd van het bericht:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

maxime.hayot@club-internet.com

Hello,

The Battle.net account is a centralized account system that will let you
manage all of the Blizzard Entertainment games you play, including World of
Warcraft and future games, in one place without having to remember multiple sets
of login information.
We highly recommend that you take this opportunity to
verify your account information.To do so, simply click here:
http://wowaccount-survey.com/

Blizzard only collects personal information on a voluntary basis.The personal
information you provide Blizzard will allow us to fulfill your product or
service order; alert you of new products or services, features, or enhancements;
handle/route your customer service or technical support questions or issues;
and/or notify you of upgrade opportunities, contests, promotions, or special
events and offers. Blizzard may enhance or merge the personal information
collected at a Blizzard site with data from third parties. Blizzard may also
provide your personal information to other companies or organizations that offer
products or services that may be of interest to you. In such cases, we will
notify you that the information will be shared and provide you with an
opportunity to opt-out.

Maar hoe kan dit dan gebeuren? Het is zomaar begonnen uit het niets. Ik krijg per dag dus echt kneiter veel mail van die hippies. Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? Want word er echt helemaal gestoord van. Als ik ze report als spam komen ze alsnog in mijn postvak in.

Mails verschillen ook nog wel eens.

Gebeurd al snel als je bv op een forum je e-mail adres zet.

Er zijn bots die speuren het hele internet af naar e-mail adressen, als je eenmaal op zo'n lijst staat ga je al snel rond in de spam wereld en voor je het weet sta je op meerdere lijsten en kom je er niet meer vanaf. Tenzij je een spam filter neemt uiteraard.

Ik krijg ook heel veel van die zooi.

Dat is weer ergens een jackpot gewonnen heb, of dat ik ergens een baan kan krijgen ofzo.

Echt heel kut is het.

Ik markeer gewoon elke keer als spam, maar dan nog krijg ik van die zooi in ongewenste mail.

Gebeurd al snel als je bv op een forum je e-mail adres zet.

Er zijn bots die speuren het hele internet af naar e-mail adressen, als je eenmaal op zo'n lijst staat ga je al snel rond in de spam wereld en voor je het weet sta je op meerdere lijsten en kom je er niet meer vanaf. Tenzij je een spam filter neemt uiteraard.

Dus mijn email adres is nu gewoon verneukt? Best wel klote :(. Ik wacht eht nog maar ff af, zien hoe lang het door gaat anders moet ik een nieuw email adres maken....

wtf, als ik naar google ga, ververst ie elke x de pagina, en iets intypen lukt dus niet :O

iemand een idee waardoor dat komt?

w7 64 bits
IE met bing als std zoekmachine...

Ik heb Mafia2 gepre-ordered, maar ben dus aan een nieuwe 3d kaart toe die watergekoeld kan worden, de nieuwe GTX460 lijkt me erg leuk, maar zal ATI binnenkort nog weer met wat nieuws komen of de prijzen verlagen? iemand een idee?

Eind dit jaar ergens pas weer. Een GTX460 is voor zijn geld een hele leuke kaart en nog behoorlijk wat prestaties uit te trekken! :)

ik heb momenteel even een dilemma:

ik heb 2 jaar geleden een Acer Travelmate 5720 gekocht bij een computerzaak hier in de buurt. Ik wil deze laptop nu gaan formatteren en opnieuw windows vista erop installeren.

Het probleem is alleen dat ik geen recovery disk heb. De bedoeling van het formatteren is om alle gegevens die er nu op staan te deleten en weer helemaal schoon en clean te beginnen. Dus nu een recovery cd maken heeft voor mij geen nut omdat hij dan alles backuped...

Ik heb nu van mijn desktop pc wel nog een cd met vista erop liggen en ik heb de code nog van de vista die er nu op zit ( de sticker onderop mn laptop).

Kan ik die vista disc gebruiken met die code van mijn laptop om hier weer gewoon vista op te installeren? Of heeft er iemand anders een betere suggestie?

Volgens mij kan je tijdens de installatie kiezen tussen een upgrade (dan blijft dus alles behouden) en kan je ervoor kiezen een schone installatie te doen.

Vraagje van mijn kant.
Ik wil Windows 7 op m'n laptop (acer aspire 5920) installeren.
Nu is deze wel illegaal en moet ik dus een crack eroverheen gooien na installatie (7loader).

Het probleem is nu dat de laptop na installatie van deze crack opnieuw opstart en daarna helemaal vastloopt.
Een zwart scherm met een knipperend streepje linksbovenin voordat windows uberhaubt opstart.

Het vreemde is dat een vriend van mij exact hetzelfde doet met exact dezelfde laptop en het bij hem wel werkt.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, een andere crack oid.

Windows 7 kopen ;) Kun je niet via je school of bedrijf aan een versie komen? Is vaak tegen gereduceerde prijzen.

Er staat in vet gedrukte letters op de 1e pagina:

Requires the full version of GTA 4

En daar onder:

This game will not work without a Games for Windows Live account.

Haha jai k zie het. Apart dat ik daar overheen heb gelezen. Ik had inderaad wel zien staan dat je een Windows Live account nodig hebt. Maar dat leek/lijkt me geen probleem.

Maargoed, ik ben er al achter dat als je die 'episodes' koopt, dat het wel stand alone is, en dat je deze en nog een ander verhaal erbij 'krijgt'.

Status
Not open for further replies.
Back