ik heb er echt een mega kleine kaart inzitten.. een 6200 van asus.. denk niet dat dat erg veel trekt, en volgens mij zit er geen onboard op..
socket 939 met AMD athlon 3200+
Die noppenschuim heb ik er ook uitgehaald idd..
heb ondertussen een makkelijkere oplossing
hij staat in een opberghok achter een schot (zolder) dus nu hoor ik hem ook niet meer.
Schakel de pc aan door op Spatiebalk te drukken dus hoef er ook niet steeds bij om hem aan te zetten.
Kijk eens of er een bios update voor te vinden is, ik heb bij bepaald type fujitsu siemens laptops wel eens mee gemaakt dat dit hielp.Ik heb een oude Acer laptop, waarvan de USB poorten niet werken, staat wel spanning op (als je bijv een USB stickje erin steekt gaat het lampje van de stick aan), maar verder gebeurt er niks, je hoort niet de bekende toon als je iets in de poort steekt of eruit trekt, er gebeurt helemaal niks.
De drivers zijn up to date, dus denk dat het aan de poorten zelf ligt. Is er een manier om zeker te weten dat het de poorten zijn of is er een andere remedie om ze aan de praat te krijgen?
Er is een nog luiere oplossing... "magic packet" versturen naar het mac-adres vanuit je luie stoel op je normale pc.ik heb er echt een mega kleine kaart inzitten.. een 6200 van asus.. denk niet dat dat erg veel trekt, en volgens mij zit er geen onboard op..
socket 939 met AMD athlon 3200+
Die noppenschuim heb ik er ook uitgehaald idd..
heb ondertussen een makkelijkere oplossing
hij staat in een opberghok achter een schot (zolder) dus nu hoor ik hem ook niet meer.
Schakel de pc aan door op Spatiebalk te drukken dus hoef er ook niet steeds bij om hem aan te zetten.
ik weet niet of ik hier deze vraag kan stellen maar kan het altijd een keer proberen
ik was al een tijdje opzoek naar een online externe hdd voor mn netwerk dat elke pc niet vol hoefde te staan maar alle films, southpark en games op die "server" kon zetten. (met schijfje van 2TB erin ofzo)
maar nou leek het me eerst fijner omde videokaart in de pc beneden te upgraden naar 1 met een hdmi uitgangetje zodat ik vanaf die pc dingen kan opnemen en afspelen, alleen ben ik in dit wereldje niet echt thuis.
de pc is een celeron 2.8 met een asrock P4m800 mobotje er in
met nu nog een gf4 mx440 er in.
redelijk oud dusniet dat het uitmaakt meestal word hij toch enkel voor te surfen gebruikt.
tv = 32pf9966/10 van philips hij is niet full hd maar hd ready (tv was stuk en wouden meteen nieuwe)
nou welke tv kaart kan ik het beste nemen? ik heb er al veel op google aan het zoeken geweest maar er is gewoon zoveel keuze dat ik het ff niet meer weet.
http://www.shoppydoo.nl/prijs-grafische_datasheet-evga_e_geforce_9500_gt_1_gb_gddr2_pci_ex_2_0.html deze bv maar dat is dan weer geen agp kaart :| en ik zou echt niet weten of ik een pci express uitgang heb op men mobo. dat die blauwe slots pci's zijn weet ik, maar express? zijn het mss die kleine slotjes op het mobo?