Na wat lezen was ik daar inmiddels ook achter. :X Lekkere engine inderdaadHet grappige is dat je nu precies een game noemt die geen enkele videokaart maximaal kan draaien. Die game vreet zoveel grafisch geheugen, dat is gewoon absurd. Zelfs aan 2GB heb je nog niet genoeg. Echt een uber brakke engine.
Op lagere settings kan het wel gewoon natuurlijk.Verwacht alleen niet veel van een kaartje rond de 80 euro.
Misschien ff checken of je alle nieuwe drivers hebt van je nieuwe hardware?
Ik heb mijn cpu probleem maar gelaten voor wat het is en ga sparen voor een nieuw systeempje. Heb de snelheidsproblemen proberen op te lossen door wat extra geheugen te plaatsen maar dit heeft minder effect gehad dan ik had gehoopt. Ik heb nu dus 2x 512mb ddr en 1x 1024 erbij geplakt. Nu geeft hij bij opstarten alleen aan dat de bios heeft gedetecteerd dat ze niet meer synchroon staan en dit performance kan kosten. Kan dit heel veel kwaad?
Eerst zat er in slot 1 een 512 en in slot 3 een 512. Nu heb ik in slot 1 en 2 een 512 en in slot 3 een 1024...kan dit kwaad? Is het slim om de 1024 in slot 1 te doen of maakt dit geen zak uit?
Er zijn wel programma's voor datarecovery. Gebruik zelf vaak Ontrack.Ik heb dus m'n verkeerde schijf geformatteerd. Kan ik dat nog terug krijgen op een of andere manier?
Er zijn wel programma's voor datarecovery. Gebruik zelf vaak Ontrack.
Ik heb dus m'n verkeerde schijf geformatteerd. Kan ik dat nog terug krijgen op een of andere manier?
Als je je schijf 'gewoon' via windows formatteerd, dus niet via een programma als dban moet dat wel vrij makkelijk zijn.
formatteren is naar mijn weten namelijk niets anders als de data gewoon 'onzichtbaar' laten worden, het blijft er wel op staan. Maar je systeem geeft aan dat de ruimte gewoon vrij is en dus overschrijfbaar. Zolang je na het formatteren niets hebt gedaan met de schijf zou alle data er dus nog op moeten staan, alleen onzichtbaar.
En anders heb je altijd nog gasten die voor een € 2000 te data terug proberen te halen, als het niet lukt betaal je nog iets van 500€ ofzo..
Volgens mij overdrijf ik nu niet, had ik keer zo'n site gezien..x|