Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Heb ook al in 2 samengestelde pc's GEIL geheugen gehad.
Denk dat er uberhaupt niet veel verschil is tussen geheugenbankjes?
Dat gaat je vies tegen vallen:p Misschien voor kantoor werk dat je het niet zal merken, maar ga je echt overclocken dan ga je het echt niet redden met een 20 euro OEM setje
 
Gister een laptop voor iemand (nieuw) ingelogd, Packard Bell. Windows 7 Home premium. Account aangemaakt, wachtwoord + geheime vraag ingevuld, wat zaakjes geinstalleerd en toen rebootte de laptop automatisch. Nu kan ik alleen niet meer inloggen, het wachtwoord klopt niet! Ik weet 1000% zeker dat ik hem goed heb ingevuld.

Aangezien er toch niks op de laptop staat dacht ik, ik begin opnieuw. Maar ik heb geen CD/DVD bij de laptop gekregen. Hulde aan PB... Iemand een tip/idee om het wachtwoord te achterhalen of het systeem te herstellen?

Het enige account wat op de laptop staat is dat account... Of is er een std (verborgen) admin account?
 
Begrijpend lezen Ben? Dat zit zeker niet in jouw vakkenpakket.

Er is geen restore partitie, althans, er is wel 1 100mb partitie maar daar kan ik weinig nuttigs op vinden. Ik ben nu het bovenstaande aan het proberen.

Edit: +ralf+ 9||6 Wouzzie bedankt, geniale tool! PW verwijderd, en het werkt weer. Wel ff goed lezen. *bewaart cd op heilige plaats* 9||6
 
Last edited:
Begrijpend lezen Ben? Dat zit zeker niet in jouw vakkenpakket.

Er is geen restore partitie, althans, er is wel 1 100mb partitie maar daar kan ik weinig nuttigs op vinden. Ik ben nu het bovenstaande aan het proberen.

Edit: +ralf+ 9||6 Wouzzie bedankt, geniale tool! PW verwijderd, en het werkt weer. Wel ff goed lezen. *bewaart cd op heilige plaats* 9||6

Sorry overheen gelezen. :+
 
ben voor mn pa die bijna jarig is aan het rondkijken om een nieuwe PC voor hem aan te schaffen...

ben nu hier een beetje op uitgekomen:
2ykddw8.jpg


is dit wat? :) veel gelezen op tweakers etc.. dus volgens mij zit het wel aardig :)

optische drive etc is allemaal nog wel aanwezig. vraag is of het allemaal zo werkt? mss tips/aanvullingen? :)

en als laatste een vraagje of de voeding die in de kast zit (350w) voldoende is, als er eventueel een videokaart bij komt (voor mezelf dan, om wat games leuk te spelen, iemand daar aanbevelingen voor?)

alvast bedankt!
 
tja dvd brander heeft hij net nieuw..

vraag is alleen nog qua videokaart.. wat moet ik aanschaffen om de nieuwe games (zeg assasins creed 2, cod Modern warfare 2, etc) enigsinds te kunnen spelen en dan niet op LOW :P

aangezien mn eigen laptop dat allemaal niet meer trekt..
 
Voor dat geld is de ATI HD5770 volgens mij wel de leukste kaart van dit moment. Heb je voor zo'n €135-140 wel. Wil je meer uit geven: HD5850 (dikke €200).
 
Ik heb net een ATI 5770 kaart echt prima. Weet niet wat voor beeldscherm je hebt? Maar ik kan de nieuwe games gewoon alles op het max zetten. Heb een 19" scherm.
 
Jesse, ik zag inderdaad paar pagina's terug dat je een vergelijkbare pc hebt samengesteld.. Is die aankoop ook doorgegaan?

Scherm is indd 19". Jammergenoeg hoop producten niet op voorraad bij winkels.. Bestel het liefst alles bij 1 shop.. Iemand nog suggesties?

Zag in de pricewatch trouwens ook een AMD athlon quadcore voor dezelfde prijs als die x3.. Wat is nou beter?
 
Me huidige laptop is 3.5 jaar oud (1gig werkgeheugen)

Nu ben ik rustig aan het rondkijken voor iets anders, zelf lijkt me een Toshiba-M505 wel iets. Wat is er nog meer interessant voor rond de 800 euro.
 
Ik heb een case fan nodig, ik wil graag een stille, weet iemand een goede?
Liever standaard stil, dus niet met fan controler.. of wel natuurlijk als het anders niet kan.
Wel 120mm x 120mm :) iemand idee?

grt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top