Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Pff ze zegt dat ze via verbindingen oid haar ip-adres heeft veranderd...is er een mogelijkheid dat ze toch op 1 of ander manier met haar eigen ip-adres mailt ofzo? :? Ik ga er verder niet op in, geen zin, gaat op de block stomme kut :p
Is er stiekem geen mogelijkheid dat ik dr kan hacken en haar e-mails bekijken ofzo? :+
 
Last edited:
Dat zou heel goed kunnen, maar onwaarschijnlijk als niet een gemiddelde computer fanaat is. Kijk wederom even in de headers. Daar staan ook servers in die de mail afhandelen. Als het met hotmail/live is verstuurd dan staat de naam er ook in bijvoorbeeld
 
Het kan wel, maar zoals Xander zegt kan een gemiddelde pc gebruiker dit niet.

Het is bv mogelijk dat ze via een vpn verbinding werkt, of op een terminal server is ingelogd in Nederland etc. Dit lijkt me echter allemaal onwaarschijnlijk :p
 
Dan nog een VPN die specifiek is ingesteld ook internet verkeer door de tunnel te laten gaan, wat niet heel erg gebruikelijk is.

conclusie, ze liegt :P
 
Ik heb sinds deze week 't probleem dat wanneer ik wat binnenhaal van nieuwsgroepen er constant een aantal .rar's missen.
Huisgenoot heeft 't zelfde probleem (zitten op zelfde Eweka account).

Hij geeft aan dat 'ie ze download, maar vervolgens zijn ze nergens terug te vinden.
Ook wanneer ik ze opnieuw download blijft de map leeg?
Heel irritant.

Iemand een idee?
 
Grab-it doet automatisch Repair and Extract. Ik zou je instellingen eens nakijken en vooral de temp+doelmappen.
 
Laptop Probleempje

Hallo mensen,

mijn laptop doet sinds 2 dagen iets waar ik niks van snap.

als ik mijn accu wil opladen terwijl de laptop aanstaat met nog een paar procentjes te gaan doet hij het niet.

Als de laptop uit is kan ik hem alleen opladenx|

iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen?
 
Zou kunnen zijn dat je energiebeheer instellingen van Windows niet goed zijn... ff het configuratiescherm induiken/ander energieprofiel kiezen ;)
 
Ik heb dat ook met mijn laptop... Wat ik dan doe is een beetje friemelen met dat stekkertje en dat doet ie 't. 8P
 
Haha nee voorlopig nog even niet, ben hier alles aan het opruimen.. kom echt spullen tegen die het niet waard zijn om stof te laten happen die heb ik dus te koop gezet :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top