De laptop is verbonden met de draadloze router, duurt altijd gewoon 20 min voordat ze verbinding met elkaar hebben, of heel vaak ziet hij hem niet en moet de router gereset worden, echt bizar hinderlijk, we hebben nu een: sitecom router van 60e ofzo
Nou keek ik laatst en stond er ook eens 366 MHz bij die dikgedrukte waarde... En er stond geloof ik zelfs ook n keer 533 MHz. dus hij veranderd steeds.
waar staat dit voor? en waarom veranderd dat?
Heb laatst mijn originele 1x512ram vervangen door 2x1024ram. (deze had een andere mhz waarde geloof van 533mhz naar 677ofzo? iets van die ddr2 enz)
ligt het misschien daar aan?
Probleem is namelijk dat de computer sinds gister heeel traag opstart.
Als ik zo de hall of fame bekijk van Vantage zijn er al hogere scores behaald met de 9800GX2 in Quad SLI, ok, dan zijn de GTX'tjes wel op stock speed maar als nog, goede 1000 euro duurder dan 2x een 9800GX...
De laptop is verbonden met de draadloze router, duurt altijd gewoon 20 min voordat ze verbinding met elkaar hebben, of heel vaak ziet hij hem niet en moet de router gereset worden, echt bizar hinderlijk, we hebben nu een: sitecom router van 60e ofzo