Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
vraagje betreft een router,

we hebben nu een router staan die non stop loopt te ouwehoeren, dus ik wil een GOEDE router,

tips?
 
De laptop is verbonden met de draadloze router, duurt altijd gewoon 20 min voordat ze verbinding met elkaar hebben, of heel vaak ziet hij hem niet en moet de router gereset worden, echt bizar hinderlijk, we hebben nu een: sitecom router van 60e ofzo
 
Vraagje, nou heb ik een laptop (vaio vgn-s5hp/b)

staat er bij dezecomp/eigenschappen:

Computer:
Intel(R) Pentium(R) M processor 1.73GHz
Kloksnelheid: 797 MHz, 2,00 GB
Extensie van fysiek adres

Nou keek ik laatst en stond er ook eens 366 MHz bij die dikgedrukte waarde... En er stond geloof ik zelfs ook n keer 533 MHz. dus hij veranderd steeds.

waar staat dit voor? en waarom veranderd dat?

Heb laatst mijn originele 1x512ram vervangen door 2x1024ram. (deze had een andere mhz waarde geloof van 533mhz naar 677ofzo? iets van die ddr2 enz)

ligt het misschien daar aan?

Probleem is namelijk dat de computer sinds gister heeel traag opstart.
 
Kuch

GTX 280 gaat knetterhard :W

Das toch niet heel bijzonder toch?

Als ik zo de hall of fame bekijk van Vantage zijn er al hogere scores behaald met de 9800GX2 in Quad SLI, ok, dan zijn de GTX'tjes wel op stock speed maar als nog, goede 1000 euro duurder dan 2x een 9800GX... :D
 
Gaat meer om de cpu bottleneck, die is behoorlijk aanwezig zeg maar :)
Met een cpu die snel genoeg is knallen ze wel hoor :D
 
De laptop is verbonden met de draadloze router, duurt altijd gewoon 20 min voordat ze verbinding met elkaar hebben, of heel vaak ziet hij hem niet en moet de router gereset worden, echt bizar hinderlijk, we hebben nu een: sitecom router van 60e ofzo

Ik zou een linksys router kopen dan, veel beter dan sitecom ea budget merken.
 
De laptop is verbonden met de draadloze router, duurt altijd gewoon 20 min voordat ze verbinding met elkaar hebben, of heel vaak ziet hij hem niet en moet de router gereset worden, echt bizar hinderlijk, we hebben nu een: sitecom router van 60e ofzo

Ik heb de Linksys WRT54G thuis, prima ding. Kost geen drol en is gewoon snel :)
 
attachment.php


Kan iemand me hierbij helpen? elke keer als ik de pc afsluit krijg ik deze melding, ik heb geen station A what so ever..
 

Attachments

  • HELP.JPG
    HELP.JPG
    49.6 KB · Views: 39
Omdat ik zo verschrikkelijk veel cd's op me pc heb staan en me pc niet meer vooruit te pissen is wil ik een exterm harddisk erop gooien.

https://www.dynabyte.nl/artikel/23630/Toshiba-3.5''-Harddisk-500-GB

Zag deze, is het wat, 500gb is meer dan genoeg. Of weet iemand nog andere goede. Moet niet belachelijk duur zijn!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top