Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Deze melding krijg je als je geen floppydrive hebt. Floppydrive in de bios uitschakelen en je bent er vanaf ;).
 
Daaag, voor onze stichting hebben we al een tijdje een domeinnaam, maar nu hebben we nog een gratis host nodig. De website is al gemaakt in dreamweaver (weet het formaat niet..) wat is een goede Gratis host waar we deze kunnen uploaden?
 
Zijn er hier mensen die verstand hebben van SPSS?

Moet nog ee paar kleine dingen fixen in SPSS voor morgen, maar heb geen idee meer hoe dat moet :X
 
Jawel, wat wil je weten?

8. Plot (m.b.v. SPSS) de residuen (y-as) tegen de X-variable (x-as). Wat kunt u concluderen
m.b.t. homoscedasticiteit?

10. Toets (m.b.v. SPSS) of er een significante lineaire relatie tussen de variabelen ‘size of the
apartment’ en ‘monthly rent’ bestaat (zie 13-47a, pag. 547).
11. Bepaal (m.b.v. SPSS) een 95%-betrouwbaarheidsinterval van de populatie ‘slope’ b1 (zie
13-47b, pag. 547).

12. Bepaal een 95% ‘confidence interval of the mean monthly rental for all apartments that are
1000 square feet in size’ (zie 13-61a, pag. 553).
13. Bepaal een 95% ‘prediction interval of the monthly rental of an individual apartment that is
1000 square feet in size’ (zie 13-61b, pag. 553).

Hoe dit moet ... :X

(ook ge pmt btw)
 
Daaag, voor onze stichting hebben we al een tijdje een domeinnaam, maar nu hebben we nog een gratis host nodig. De website is al gemaakt in dreamweaver (weet het formaat niet..) wat is een goede Gratis host waar we deze kunnen uploaden?

Gewoon cheapass betaalde hosting nemen?
Voor een paar euro per maand heb je al een leuk pakketje.
 
hallo

ik zit met een dilemma :P
wil me systeem een beetje gaan aanpassen, maar weet nog niet echt wat ik wil :( zowiezo meer prestaties :P


systeem nu:

asus p5w dh deluxe
q6600
4gig ddr2-800 geil
2x hd3870

de 2x3870 die blijven zowiezo, maar zit te denken om over te stappen naar ddr3 icm een E8500 duo core.

dus ben op zoek naar een mb die het volgende ondersteund:

2 x pci-e 2.0
ddr3
1600 fsb
chipset X38 / X48

iemand die een leuk bordje weet??
 
Daaag, voor onze stichting hebben we al een tijdje een domeinnaam, maar nu hebben we nog een gratis host nodig. De website is al gemaakt in dreamweaver (weet het formaat niet..) wat is een goede Gratis host waar we deze kunnen uploaden?

www.110mb.com is ook een mooie, wel ff in de gaten houden dat de registerprocedure maar een paar x per maand open is ;) Maarja, dan heb je ook wel gelijk 5GB zonder ads :P
 
hallo

ik zit met een dilemma :P
wil me systeem een beetje gaan aanpassen, maar weet nog niet echt wat ik wil :( zowiezo meer prestaties :P


systeem nu:

asus p5w dh deluxe
q6600
4gig ddr2-800 geil
2x hd3870

de 2x3870 die blijven zowiezo, maar zit te denken om over te stappen naar ddr3 icm een E8500 duo core.

dus ben op zoek naar een mb die het volgende ondersteund:

2 x pci-e 2.0
ddr3
1600 fsb
chipset X38 / X48

iemand die een leuk bordje weet??

Asus Maximus Extreme vind ik een erg fijn bord, heb nu ook de P5Q3 dlx liggen, maar ben er nog niet over uit hoe fijn ik die vind.
 
Hoe dit moet ... :X

(ook ge pmt btw)

Ja hoeist, ik denk die komt met 1 specifieke vraag...

Ja dit is me iets teveel, het zijn ook allemaal echt de meest basic uitvoeringen in SPSS, overal te vinden met Google. Of de geniale help functie van SPSS zelf.
 
hallo

ik zit met een dilemma :P
wil me systeem een beetje gaan aanpassen, maar weet nog niet echt wat ik wil :( zowiezo meer prestaties :P


systeem nu:

asus p5w dh deluxe
q6600
4gig ddr2-800 geil
2x hd3870

de 2x3870 die blijven zowiezo, maar zit te denken om over te stappen naar ddr3 icm een E8500 duo core.

dus ben op zoek naar een mb die het volgende ondersteund:

2 x pci-e 2.0
ddr3
1600 fsb
chipset X38 / X48

iemand die een leuk bordje weet??
Waarom zou je in hemelsnaam wat anders kopen? zoveel zul je er niet mee opschieten denk ik?. Of ga je puur voor het overclocken ;).
 
dat d8 ik ook al, je kan als je bv sneller wilt opstarten beter wat investeren in een flash HDD oid, dit is al best wel snel.

DDR3 is nog erg duur voor 4gig!


wat heb je btw aan pcí-e2.0?
 
dat d8 ik ook al, je kan als je bv sneller wilt opstarten beter wat investeren in een flash HDD oid, dit is al best wel snel.

DDR3 is nog erg duur voor 4gig!


wat heb je btw aan pcí-e2.0?

Aan PCI-E 2.0 heb je helemaal niks, videokaarten zijn nog lang niet zo snel dat PCI-E 2.0 met zijn bredere bandbreedte voordeel gaat bieden tegenover het oude PCI-E 1.0a/1.1

DDR3 is al goedkoper aan het worden hoor, je hebt al setjes van 100 euro.
 
overclocken heeft er ook mee te maken idd, en vind de Q6600 nou niet echt super draaien. een q6600 is leuk voor multietasking maar nog lang niet alle progamma's ondersteunen quad core.

heb laast bijna het zelfde systeem als wat ik nu heb in elkaar gezet maar dan met een E8500 en vond dat een stuk beter lopen.

en een leuk 2 gig ddr 3 setje heb je idd all voor 100 euro, het zelfde geld wat ik voor me eerste setje 2 gig ddr2-800 geil 4-4-4-12 betaalde :P

maar ik las op asus dat die maximus extreem alleen 1600 fsb in oc ondersteund ?
 
2*1gb wel, maar 2*2gb DDR3 kost je toch wel een ~€180 terwijl het voordeel voor zover ik weet heel erg beperkt is (mits je niet ala Extera idioot wilt overclocken).
 
2*1gb wel, maar 2*2gb DDR3 kost je toch wel een ~€180 terwijl het voordeel voor zover ik weet heel erg beperkt is (mits je niet ala Extera idioot wilt overclocken).

heb het zelf verkeerd vertaald :P ddr3 hoeft voorlopig maar 2 gig te zijn. want heb nu 4 gig ddr2, maar er is maar 3 gig ingebruik omdat ik geen vista 64 bit draai maar 32 bit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top