Ik ben gisternacht bezig geweest met de opbouw, ging allemaal goed. Pasta erop gesmeerd enzo, wel grappig allemaal. Naja alles aangesloten ik zit hem aan, weer geen beeld. Toen zonder videokaart en toen wel beeld. Videokaart ook kapot dus. Ik had trouwens ook nog ff mn USB 2.0 kaartje op mn oude moederbord gedaan voor ik het los ging halen en die begon meteen flink te roken, ook kapot dus
Naja die is opzich toch niet meer nodig omdat ik veel USB 2.0 poorten heb op mn nieuwe bord, maar toch wel weer zonde.
Dus 3 kaarten kapot;
- Mn Geforce FX5900XT
- USB 2.0 kaart
- Ethernet kaart
- En natuurlijk mn moederbord :+
Dan moet ik mn 5.1 kaartje nog eens proberen. Ik heb denk ik op het oude moederbord ook een doorgefikt chipje gevonden.
Maargoed ik dus zonder videokaart weer het systeem aan en toen kreeg ik wel beeld. Opstarten lukt alleen nog niet. Hij loopt door de bios heen, en dan kom ik uit bij het moment dat ie Windows moet opstarten, dan geeft ie het scherm weer van 'dat ie de vorige keer fout is afgesloten . Dus dan komt de PC met de vraag van wat ik nu wil doen (veilige modus, normaal opstarten, etc) Als ik dan voor normaal kies reset ie direct en als ik veilige modus kies, dan gaat ie dingen laden en bij 1 ding houdt ie op en reset ie.
Wat denken jullie? Software of hardware? Gewoon ff een nieuwe Windows op 1 van de 3 schijven, of eerst nog wat andere dingetjes proberen? Ik dacht zelf aan ff alle onnodige shit eraf halen, dus 5.1 kaartje, 2 HD's, en dan ff de bios doorlopen om alles te checken. Als last resort dan ff mn OS HD formatteren.
Maargoed jullie nog tips & tricks?