This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Welke videokaart?

Ik zou de Zalman nemen trouwens, echt 1e kwaliteit voeding maken hun!

Dat geloof ik graag maar de prijs ervan vind ik eigenlijk hoger als gewenst wat maakt de zalman beter als de coolmaster ?


videokaart wordt een max50 euro kosten de kaart met s-video out.. hecht ik totaal geen waarde aan
 
iemand hier ook al ervaringen met hsdpa op de pc/laptop? (beschikbaarheid, snelheid etc)

Heb hier vodafone HSDPA op mijn laptop, de snelheid is een beetje afhankelijk van waar je zit, maar normaal internetten gaat hier bijna zonder wachttijden.

Ik heb het tot nu toe nog niet meegemaakt dat ik geen bereik had, tot vanuit de meest gekke server ruimtes aan toe (zit nu ook tussen 2 lagen staal ofzo, heb nog goed bereik.

Ik heb nu 2 van de 5 streepjes bereik, speedtest.nl zegt dat mijn snelheid 30 KB/s down, en 14 KB/s up is
 
Ik zit met het volgende dilemma: ik heb een Q6600 met een boxed cooler waar al een thermal pad op zit, maar zal ik nu ook nog eens koelpasta op doen of niet, of misschien een andere oplossing. Ik weet dat hierover de meningen zeer uiteen lopen, maar ben toch benieuwd wat jullie zouden doen.
 
Ik heb dus net een nieuwe laptop en daar zitten rechts van die mooie knopjes (zie foto)
[ir]http://i15.tinypic.com/641dcp2.jpg[/ir]
Weet iemand hoe ik die knopjes werkend krijg met Winamp? Want op het moment werken ze alleen met Windows Media Player en dat vind ik persoonlijk niet zo'n fijn programma.
 
Last edited:
en ik ben ook vergeten hoe ik een image rezise naar de pagina op scooterforum
dus [..] ipv

En btw die knopjes doen het nog niet nu? Wat doe ik verkeerd?
[IMG]http://i8.tinypic.com/52e06br.jpg
 
Dat geloof ik graag maar de prijs ervan vind ik eigenlijk hoger als gewenst wat maakt de zalman beter als de coolmaster ?


videokaart wordt een max50 euro kosten de kaart met s-video out.. hecht ik totaal geen waarde aan
En die 500Watt is serieus?:?
Als je er nix spannends mee gaat doen is 300watt voldoende hoor. Wellicht 350watt als je zekerheid wilt hebben
 

Ik heb ook de Q6600, vind de std koeler echt 3x niks!

Ik bestel eind deze maand een zalman koelertje mee!
 
Ik meld me aan op MSN, MOET ik de nieuwste versie instaleren. Dat is dus die klote live messenger! Is er gene manier om de oude te gebruiken? VInd deze versie namelijk zwaaaaaar kote!!!
 
Trouwens he, mijn 7900GT heeft zo maar opeens de geest gegeven, ik weet dat er 2 jaar std garantie op zit, maar geen bon + geen flauw idee meer waar ik dat ding nou gehaald had. :X

Erg zonde om dat ding nou de prullenbak in te gooie, tips?
 
Toch weg gooien en een nieuwe halen?
Je zou ook in je inbox kunnen spitten naar een orderbevestiging ofzo (als je 'm online hebt gekocht that is..)
 
Nah, dat is allang verwijderd, kut, best zonde, kaartje had werkend nog makkelijk 100 eu waard geweest. :X

Nja, komt zowiezo toch een 8800 GTS, toch jammer van de 7900.
 
500watt ja.
pc moet gaan overclocken komen 2 dvd stations in en min 2 schijven.

Mijn e6600 loopt op 3ghz, 2gb ram, 7600GT, 4 sata schijven, 2 ide schijven, 1 dvd fikker.

En dat alles op een Asus 350w voeding, fan van de voeding staat niet een vol te blazen. Die voedingen wordt altijd zo overdreven....
 
Ach voedingen kost ook niet alles meer tegenwoordig..
Kan je beter een paar tientjes extra er voor uittrekken en klaar zijn voor de toekomst als je er bijv een 8800GTX in gaat prikken. Die lust wel aardig wat stroom
 
Ik heb ook de Q6600, vind de std koeler echt 3x niks!

Ik bestel eind deze maand een zalman koelertje mee!

Ik probeer het eerst met standaard koelertje, maar mocht dit niks worden dan komt er ws. een ander koelertje. Maar zoals jij ws ook weet zitten er al 3 thermal pads op de standaard koeler. Heb je daarnaast ook nog koelpasta gebruikt?
 
Status
Not open for further replies.