Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik probeer het eerst met standaard koelertje, maar mocht dit niks worden dan komt er ws. een ander koelertje. Maar zoals jij ws ook weet zitten er al 3 thermal pads op de standaard koeler. Heb je daarnaast ook nog koelpasta gebruikt?

Ik had eigenlijk wel een beetje pasta verwacht bij de processor inbegrepen idd, maar dit zat er dus niet bij, ook niet gebruikt.

Hij word nu niet echt warm, de pc word nu alleen voor internet gebruikt omdat mijn 7900GT is overleden en er nu een 7300gt in zit waar echt niet ge-gamet kan worden. :P

Trouwens, XFX heeft terug gereageerd, ze wilde graag weten of de 7900gt het ook niet deed in andere pc's en of ik ze dan zo spoedig mogelijk weer terug wilde mailen, klinkt positief dus ben erg benieuwd! :W
 
Zo ik heb vandaag het een en ander opgehaald :)
Nu w8en tot mn kast binnen is ( Antec Nine Hundred ) en dan beginnen met bouwen.

4ziqqs6.jpg
 
Mijn e6600 loopt op 3ghz, 2gb ram, 7600GT, 4 sata schijven, 2 ide schijven, 1 dvd fikker.

En dat alles op een Asus 350w voeding, fan van de voeding staat niet een vol te blazen. Die voedingen wordt altijd zo overdreven....

Watts zeggen ook erg weinig bij een voeding. Amperes op de 12Volt lijn zeggen al veel meer over de kracht van een voeding.

Zo kan een el cheapo 500w wel minder leveren als een 350w Zalman, puur omdat die el cheapo veel meer stroom gebruikt voor zichzelf en omdat de lage voltage lijntjes lang niet zo stabiel/sterk zijn.

Zelf ben ik erg te spreken over de Antec voedingen. De 380 of 430 watt serie van hun levert prima power voor een systeem van nu (zonder overclock etc. dan natuurlijk).

Zelf trouwens vorige week schermpje van Samsung besteld. De 206BW. 20,6" en een contrast ratio van 3000:1. Heb em ook al ff bekeken bij BCC voordat ik em online ging bestellen, heerlijk schermpje :W.

Nog ff een pic er van:
samsung206bw9.jpg
 
Watts zeggen ook erg weinig bij een voeding. Amperes op de 12Volt lijn zeggen al veel meer over de kracht van een voeding.

Zo kan een el cheapo 500w wel minder leveren als een 350w Zalman, puur omdat die el cheapo veel meer stroom gebruikt voor zichzelf en omdat de lage voltage lijntjes lang niet zo stabiel/sterk zijn.

Zelf ben ik erg te spreken over de Antec voedingen. De 380 of 430 watt serie van hun levert prima power voor een systeem van nu (zonder overclock etc. dan natuurlijk).

Zelf trouwens vorige week schermpje van Samsung besteld. De 206BW. 20,6" en een contrast ratio van 3000:1. Heb em ook al ff bekeken bij BCC voordat ik em online ging bestellen, heerlijk schermpje :W.

Nog ff een pic er van:
samsung206bw9.jpg

Donderdag de 223BW gehaald, het 22" broertje van die dus, mooi dingetje :)
 
Ik zit nu te twijfelen, 19" of 22"

Voordelen / Nadelen ?


22"

De ProLite E2201W-B1 is iiyama's nieuwste aanwinst in het breedbeeld assortiment. De 22" breedbeeld LCD monitor heeft een groot beeldoppervlak met zeer prettige resolutie van 1680x1050. De monitor is voor elk denkbare toepassing geschikt en met een reactietijd van 2 ms, hoge contrast (1000:1) en een helderheid van 300 cd/m² zijn zelfs de meest kritische gebruikers onder de indruk.


19"

Beeld
TN
1440x900 pixels resolutie
16:10 beeldformaat


Instellingen
Reactietijd 2 ms (ISO)
Contrast 1000 : 1
Helderheid 400 cd/m²
 
Last edited:
Kan van een vriend van me z'n laptop overnemen voor 300,-

51TYKDNM3GL._AA240_.jpg


Specs Sony Vaio PCG K315S

't Is voornamelijk voor schoolgebruik (photoshop, illustrator etc), maar kan ik er ook nog (een beetje) up-to-date games mee spelen? (NFSMW e.d.)
Ik heb daar namelijk allemaal geen verstand van.. +pippi+
 
Nee, die ATi Mobility 9200 is ~4 jaar oud en toen was het al een van de tragere kaarten.

Aan de processor snelheid zal het niet liggen... 30600MHz:+
 
Watts zeggen ook erg weinig bij een voeding. Amperes op de 12Volt lijn zeggen al veel meer over de kracht van een voeding.

Zo kan een el cheapo 500w wel minder leveren als een 350w Zalman, puur omdat die el cheapo veel meer stroom gebruikt voor zichzelf en omdat de lage voltage lijntjes lang niet zo stabiel/sterk zijn.

Zelf ben ik erg te spreken over de Antec voedingen. De 380 of 430 watt serie van hun levert prima power voor een systeem van nu (zonder overclock etc. dan natuurlijk).

Zelf trouwens vorige week schermpje van Samsung besteld. De 206BW. 20,6" en een contrast ratio van 3000:1. Heb em ook al ff bekeken bij BCC voordat ik em online ging bestellen, heerlijk schermpje :W.

Nog ff een pic er van:
samsung206bw9.jpg

Hey die heb ik ook, alleen de 931 BW echt een super ding :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top