This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
okok bedankt voor de info

edit;/
maar wat nou as je het doet via een website "maker" je had bij Office zoiets zitte. dat kan ik hier niet zien ik ben niet thuis, maar mischien dat je daar een site in ken plakken en dan die link openen en dan opslaan ofzow?
 
Zoals ik een weekje geleden ofzo al eens verteld heb, pctje voor onze buren inelkaar aan het zetten met;
Core 2 Duo E6750
2gb OCZ PC6400c4
ATI HD3850

Gisteravond even 3d Mark 2006 erop gedraait; ding haalt 9311 punten. Erg netjes voor een "budget" kaart .
 
580 mb idd, ik ben benieuwd wat je scoort tegenover de score van die Ati HD3850....

Ik denk dat die HD3850 nog hoger scoort dan de GTS...
 
Zie je.....

Leuk kaartje heeft ATI dus nu voor maar 149 euro.....

De HD3870 kost ook maar 199.... alleen is de stap naar een 8800GT dan nog erg klein die toch een stukje beter presteerd.... 8)
 
Zodra die GT's weer eens leverbaar zijn ga ik er ook 2 halen....

Bij Alternate zijn ze wel leverbaar maar absurd duur!

320 euro.... :X Belachelijk!

Ik wacht lekker tot euromaxi ze op voorraad heeft, haal je voor 450 euro 2 XFX XXX 8800GT's.... 8)
 
Haalde 7046 met mijn X1950XT. Wel geklokt dan
Toch netjes vind ik zelf, voor een relatief budgetkaartje. 250 euro ruim jaar geleden.

Dat is dus:
X1950XT @ 702/1017
E6600 @ 3.4Ghz.

Ben er wel tevreden mee voor dat geld, kan nog ff mee
 
Zie je.....

Leuk kaartje heeft ATI dus nu voor maar 149 euro.....

De HD3870 kost ook maar 199.... alleen is de stap naar een 8800GT dan nog erg klein die toch een stukje beter presteerd.... 8)


HD3870 is ook helemaal niet zo gek veel sneller, die HD3850 is echt een top kaart voor het geld (en nog netjes stil ook!).
 
iemand hier verstand van SLI meuk ?

ik heb nameiljk een "probleem"

eerst maar is mn computertje:
asus a8n sli deluxe mobo
amd 64 3200+ @ 2,42 gh :X
2x XFX 7600GT xxx
1 gig ram pc3200.

als ik bijvoorbeeld 3dmark05 of 06 draai dan zie ik die SLI balk links in beeld.
soms gebruikt hij deze balk volledig en schiet de fps ook omhoog.
als het zwaarder wordt gebruikt hij bijna niets :X
nou is mijn vraag: waarom gebruikt die niet steeds de volledige SLI mogelijkheid?
 
Hij gebruikt het wel maar 3Dmark 05/06 zijn gewoon erg zwaar voor een 7600 GT, dus het lijkt me logisch dat zodra het zwaarder word de kaarten gewoon steeds minder gaan werken.
 
Hij gebruikt het wel maar 3Dmark 05/06 zijn gewoon erg zwaar voor een 7600 GT, dus het lijkt me logisch dat zodra het zwaarder word de kaarten gewoon steeds minder gaan werken.

waarom geeft hij dan bij de minder zware delen wel de volledige sli aan en bij de zwaardere delen niet ?

en ik heb toch een leuke score voor de spulle die erin hangen vind ik
10377

dit is alleen graphics, dus geen cpu test erbij.
 
Tijd voore en nieuwe CPU ja. Die is zwaar de bottleneck in je PC.
Zou eens aan denken om een andere aan te schaffen. Draait ingame een stuk leuker
 
Status
Not open for further replies.