This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Vraagje:
Kennis van mij heeft een laptop met een 56 kb ethernet modem.
type: Xircom Cardbus Ethernet 100 + 56 (modem interface)

Nu vraag ik mij af of je met dit modem op breedband internet kunt?

BvD

Ja, zoals je ziet zit er een ethernet adapter op.
 
Mag je geen gebruik maken van RIS? (Remote installation services)

Anders weet ik het ook zo snel niet

Nee ik maak geen gebruik van RIS. Je installeert namelijk office op de server, en deelt deze als het ware. Als je dan de eerste keer inlogd op het werkstation installeert office zich op het werkstation vanuit de server.
 
idem hier, alleen weggooien en nieuwe kopen is wel sneller
mobo vorige week verzonden, ze gaan er deze week naar kijken.
 
Ja ik heb er wel over nagedacht Maja om nou weer 200 of meer uit te geven vond ik ook weer zo iets. Helemaal als ik het ook voor niks kan laten maken.
En was erg te spreken over die kaart
 
idem hier ook al is het maar een paar tientjes zo`n mobo (voor mijn gebruik)
Alleen geen pc is kloten, op de MCE ga ik niet zitten werken. Dus ik maak nu ineens overuren in het OLC op school.....
 
Weet iemand een programma waarmee ik kan zien hoeveel W mijn PC aan stroom trekt ? Ben ik benieuwd naar.
 
Bij de blokker kan je een stekker ding geval kopen (effe op die manier vragen aan de balie) met een schermpje die aangeeft hoeveel wat er word verbruikt door het apparaat wat eraan hangt.
 
Hmm, COD4 kopen, of toch for Unreal Tournament3 gaan? (beiden erg vet, totaal anders echter :+)

COD 4 Vond ik persoonlijk tegenvallen. Maar Unreal Tournament vind ik helemaal niks, je moet er van houden dan is het volgens mij super vet :*
 
COD 4 Vond ik persoonlijk tegenvallen. Maar Unreal Tournament vind ik helemaal niks, je moet er van houden dan is het volgens mij super vet :*

Dat dacht ik dus ook, maar Vehicle CTF en Deathmatch zijn toch wel hele vette gamemodes, het gaat echt een heel stuk sneller dan andere shooters als CS en COD. Het heeft ook wel weer wat :+
 
Beste mensen..

Tegenwoordig heb ik een laptop waar Wifi nog niet ingebouwt is..
Ik heb dus een mooi netwerkkaartje nodig..
Nu de vraag wat is aan te kopen, ik heb al een en ander geinformeerd..
Bij de computer winkels willen ze natuurlijk het duurste aanprijzen.

Ik kwam er achter dat je g, g+, mimo, mimo n1 had..?
Ik wil opzich best bereik hebben, heb ik aan G+ genoeg?
Het wordt voornamelijk in een Haagse Hoge school gebruikt, ook wil ik natuurlijk wel kijken of er nog netwerkjes in de buurt over zijn
 
Heb er sinds vandaag er een modje bij. :W

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/Foto-0086.jpg[/ir]

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/Foto-0087.jpg[/ir]

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/Foto-0088.jpg[/ir]

Vin m zelf erg vet. Jammer dat ik vanaf het punt war ik zit , de videokaart nét niet zie. Maar heb binnekort dual scherm , mama koopt een 22" voor dr eigen. 8P Dan wordt de gehele inrichting weer anders.

BTW , hoe zit he met gamen @ 2 schermen ? Ik speel da wellis CoD , NFSC en WoW... Als ik wil gan spele , dan heb je toch niks in het midden ? Vanwege de 2 zijkanten van de schermen samen komen of heb ik het mis ?

Dit gedeelte zeg maar :

 
de eerst keer dat ik hier post maar ik heb een probleem met mijn nieuwe pc
ik heb die bij DELL besteld met windows vista home basic bijna alles werkt erop behalve mijn printer
ik krijg altijd melding dat er geen communicatie tussen pc en printer is maar alles is ingestoken (heb alles al opnieuw opgestart, kabels eruit gehaald en terug ingestoken) maar niets helpt.

printer: lexmark Z640
pc: dual amd +4400
1gb ram
320gb harde schijf
256mb grafische kaart
...
 
Status
Not open for further replies.